آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب WO Mic 4.7.1 پرمیوم - برنامه تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر برای اندروید

دانلود WO Mic برای اندروید

WO Mic به یک میکروفون برای کامپیوترتان احتیاج دارید، اما نمی خواهید هزینه کنید؟ این اپلیکیشن بی نظیر می تواند کار شما را راه بیندازد. کافیست از این اپلیکیشن استفاده کنید تا گوشی اندرویدیتان را به یک میکروفون وایرلس تبدیل کنید. گوشیتان می تواند برای گفت و گوهای صوتی، ضبط صدا، و تشخیص صدا مورد استفاده قرار بگیرد. WO Mic تقریبا هیچ تاخیر زمانی ای ایجاد نمی کند، البته در نهایت میزان تاخیر زمانی بستگی به سیستم شما، و محیطی که در آن گفت و گو می کنید دارد. WO Mic درست مانند یک میکروفون واقعی است، با این تفاوت که دیگر نیازی به هزینه های اضافی ندارید. برای ایجاد ارتباط بین کامپیوتر و گوشیتان می توانید از بلوتوث، یو اسبی، یا وای فای استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن، لازم است یک نسخه از آن را بر روی گوشیتان نصب کنید، و نسخه دیگری از آن را روی ویندوزتان نصب کنید. سپس با یکی از سه روشی که در بالا ذکر شد، گوشی و کامپیوترتان را به یک دیگر متصل می کنید و باقی کارها را به برنامه می سپارید. پس از اندکی تامل، قادر به استفاده از موبایلتان به عنوان یک میکروفون بی سیم خواهید بود. WO Mic بیش از یک میلیون کاربر دارد و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود WO Mic

✅ نام نرم افزارWO Mic❤️ تعداد دانلود967
⭐نسخه نرم افزار4.7.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل5 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WO Mic :


- بیش از یک میلیون کاربر

- ایجاد ارتباط بین گوشی اندرویدی و کامپیوتر

- سازگار با اندروید های نسبتا قدیمی

- سه راه مختلف برای اتصال

- تاخیر زمانی بسیار ناچیز

- کیفیت بالای صدا

تصاویری از محیط نرم افزار WO Mic :

دانلود WO Mic برای اندروید  دانلود WO Mic برای اندروید  دانلود WO Mic برای اندروید  دانلود WO Mic برای اندروید


پسورد فایل :
کپی