آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.0.19 PCAP Remote آنالیز ترافیک شبکه حرفه ای برای اندروید

دانلود PCAP Remote برای اندروید

PCAP Remote نرم افزاری فوق العاده برای سیستم های روت نشده می باشد که با آن می توانند ترافیک گوشی اندرویدی خود را مورد آنالیز دقیق قرار دهند. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی پکت های تولید شده توسط سیستم اندرویدیتان را مشاهده کنید. ترافیک شما از طریق ssh server به یک vps ریموت انتقال داده می شود و سپس در کامپیوترتان می توانید آن را آنالیز کنید. امکان ذخیره سازی اطلاعات با فایل .pcab وجود دارد. نیازی به روت کردن سیستم نیست. این برنامه با کمک MITM اطلاعات را جمع آوری می کند و امکان decrypt کردن ترافیک را در وایرشارک به وجود می آورد. این نرم افزار دارای بخش های آموزشی نیز هست که به شما در گرفتن و آنالیز اطلاعات کمک می کند. توجه داشته باشید این نرم افزار برای افراد حرفه ای و آشنا به شبکه طراحی شده است و هرکسی نمی تواند از آن استفاده کند.

برای استفاده از این نرم افزار لازم است wireshark را نیز در کامپیوترتان نصب کرده باشید، هرچند اپلیکیشن های مشابه که قادر به گرفتن پکت های اینترنت هستند نیز در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. این نرم افزار بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امن می باشد. توجه داشته باشید که در حال حاضر از TLS 1.3 وقتی که از ویژگی MITM استفاده می کنید، پشتیبانی نمی شود. علاوه بر این ترافیکی که با اشتراک گذاری اینترنت گوشیتان با سایر سیستم ها به وجود می آید نیز گرفته نمی شود. PCAP Remote بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود PCAP Remote

✅ نام نرم افزارPCAP Remote❤️ تعداد دانلود251
⭐نسخه نرم افزار1.0.0.19🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PCAP Remote


- بیش از 50 هزار کاربر

- رابط کاربری ساده

- استفاده از سرور SSH

- پشتیبانی از آنالیز انواع ترافیک ها

- استفاده از wireshark توصیه می شود

- پشتیبانی از کلید های ssh

- مناسب برای افراد حرفه ای


نکته مهم : برای نصب توسط نرم افزار زد آرشیو اقدام شود.


تصاویری از محیط نرم افزار PCAP Remote :


دانلود PCAP Remote برای اندروید  دانلود PCAP Remote برای اندروید  دانلود PCAP Remote برای اندروید  دانلود PCAP Remote برای اندروید  دانلود PCAP Remote برای اندروید


پسورد فایل :
کپی