آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.39 Wallcraft نسخه مود والپیپرهای با کیفیت برای اندروید

دانلود Wallcraft برای اندروید

Wallcraft – Wallpapers HD, 4K  نرم افزاری بی نظیر برای یافتن جدیدترین والپیپرهای با کیفیت می باشد. اگر به دنبال تصویری با کیفیت برای لاک اسکرین یا صفحه نمایش سیستم اندرویدی خود می گردید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. این نرم افزار به شکل خاص برای سیستم های اندرویدی طراحی شده است و با کیفیت ترین تصاویر را پیش روی شما می گذارد. تصاویر این برنامه با رزولوشن های مختلف ارائه شده اند و حتی تصاویری را در برنامه پیدا می کنید که کیفیت 8k دارند. می توانید از والپیپرهای زنده برنامه نیز استفاده کنید. Wallcraft – Wallpapers HD, 4K دارای والپیپرهای جفت نیز هست. اینگونه والپیپرها به گونه ای طراحی شده اند که والپیپر صفحه نمایش و تصویر پس زمینه لاک اسکرین شما با یک دیگر مچ باشد. در Wallcraft – Wallpapers HD, 4K تصاویری که کیفیت پایین دارند را مشاهده نخواهید کرد. 
کیفیت تصاویر واقعا بالاست. می توانید والپیپرها را به شکل دست برای صفحه نمایش خود برش بزنید تا به کیفیت مورد نظر خود دست پیدا کنید. این نرم افزار به شکل روزانه و ساعتی والپیپر های جدید اضافه می کند. در حال حاضر بیش از 80 هزار والپیپر 540*960 را در این برنامه پیدا می کنید. علاوه بر این 10 هزار والپیپر HD و بیش از 5 هزار والپیپر 2K و هزار والپیپر 4K نیز ارائه شده است. در Wallcraft – Wallpapers HD, 4K می توانید مصرف باتری خود را پایین بیاورید. این نرم افزار بر روی اندروید 7.1 مختلف اجرا می شود.


دانلود Wallcraft

✅ نام نرم افزارWallcraft❤️ تعداد دانلود1736
⭐نسخه نرم افزار3.39🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.1 به بالا🔆 حجم فایل65 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Wallcraft


- بیش از 100 میلیون کاربر
- استفاده آسان و بی دردسر
- عدم وجود والپیپرهای بی کیفیت
- اضافه شدن والپیپرهای جدید به شکل روزانه
- صرفه جویی در مصرف انرژی
- برش زدن دستی والپیپرها در صورت نیاز
- والپیپرهای مچ لاک اسکرین و صفحه نمایش

تصاویری از محیط نرم افزار Wallcraft – Wallpapers HD, 4K:


دانلود Wallcraft برای اندروید  دانلود Wallcraft برای اندروید  دانلود Wallcraft برای اندروید  دانلود Wallcraft برای اندروید  دانلود Wallcraft برای اندروید


پسورد فایل :
کپی