آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود All TV Screen Mirroring Pro 1.3 نمایش صفحه گوشی اندروید روی تلویزیون

دانلود All TV Screen Mirroring Pro برای اندروید

All TV Screen Mirroring Pro نرم افزاری کاربردی برای استریم کردن فیلم ها، تصاویر، و اپلیکیشن ها روی صفحه نمایش تلویزیون می باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید تلویزیون و اسمارتفون خود را به شکل وایرلس به یک دیگر متصل کنید. علاوه بر این قادر به جست و جوی سری های محبوب تلویزیونی خود هستید. این نرم افزار از انواع تلویزیون های مبتنی بر اندروید از برند های مختلفی از جمله ال جی، سامسونگ، شیائومی و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. در All TV Screen Mirroring Pro می توانید با یک کلیک گوشی و تلویزیون خود را به یک دیگر متصل کنید. علاوه بر این کار کردن با برنامه آسان است و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد. از تمامی فایل های مدیا پشتیبانی می شود، و می توانید انواع فرمت هار ا به اشتراک بگذارید.
 علاوه بر این قادر به نمایش دادن فایل های pdf روی صفحه تلویزیون خود هستید. برای استفاده از این برنامه، ابتدا باید تلویزیون و گوشی خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید. سپس wireless display را در گوشیتان فعال کنید و مطمئن شوید که miracast تلویزیونتان فعال است. در نهایت با یک جست و جوی ساده قادر به اشتراک گذاری اطلاعات خواهید بود. All TV Screen Mirroring Pro در حال حاضر برای بیش از ده هزار بار دانلود شده و بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست. دانلود Apowersoft ApowerMirror و دانلود Screen Mirroring از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود All TV Screen Mirroring Pro

✅ نام نرم افزارAll TV Screen Mirroring Pro❤️ تعداد دانلود188
⭐نسخه نرم افزار1.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار All TV Screen Mirroring Pro


- اتصال آسان تلویزیون به اندروید
- مشاهده ویدیوی زنده روی مرورگر
- استریم کردن اپ ها روی تلویزیون
- پشتیبانی از فایل های pdf
- پوشش طیف گسترده ای از فرمت ها
- اتصال از طریق وای فای 


All TV Screen Mirroring Pro


نحوه استفاده All TV Screen Mirroring Pro


1. مطمئن شوید که گوشی و تلویزیون هوشمند شما به یک شبکه مشترک Wi-Fi متصل هستند.
2. Wireless display را روی گوشی خود فعال کنید.
3. Miracast را در تلویزیون هوشمند خود فعال کنید.
4. دستگاه را جستجو و جفت کنید.

  [  


پسورد فایل :
کپی