آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 6.0.11 All PDF-PDF Reader, PDF Viewer مشاهده آسان فایل های پی دی اف برای اندروید

دانلود All PDF برای اندروید

All PDF-PDF Reader نرم افزاری قدرتمند برای مشاهده انواع فایل های pdf می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید تمامی اسناد آفیس را یکجا مدیریت کنید. این اپلیکیشن نه تنها از فایل های pdf پشتیبانی می کند بلکه قادر به مدیریت فایل های docx نیز هست. با این نرم افزار می توانید کتاب ها و نوت های خود را در هر جایی مشاهده نمایید. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و برای استفاده از آن نیازی نیست به اینترنت متصل باشید. نمایش فایل به شکل کاملا آفلاین صورت می گیرد و حریم خصوصی شما حفظ می شود. این نرم افزار امکان مدیریت کردن و مرتب کردن فایل های پی دی اف را در یکجا به وجود می آورد. این نرم افزار یکی از بهترین راه های مدیریت پی دی اف می باشد که از sd card نیز پشتیبانی می کند. می توانید صفحات کتاب را به شکل افقی یا عمودی ورق بزنید.
امکان استخراج تمام متون از فایل پی دی اف و ذخیره سازی آن در فرمت txt وجود دارد. می توانید سایز نهایی فایل پی دی اف خود را کاهش دهید و متاداده هایی نظیر نویسنده، سازنده، تاریخ ساخته شدن، تاریخ تغییر پیدا کردن و ... را به راحتی عوض نمایید. امکان بوک مارک کردن صفحات وجود دارد. می توانید با یک کلیک فایل هایتان را با دوستان به اشتراک بگذارید یا آن ها را در فضای ابری ذخیره سازی نمایید. All PDF-PDF Reader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.  Foxit Mobile PDF و نرم افزار پی دی اف خوان گوگل برای اندروید , دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ و دانلود New PDF Reader  از دیگر برنامه های پی دی اف خوان اندروید می باشند.


دانلود All PDF-PDF Reader, PDF Viewer

✅ نام نرم افزارAll PDF-PDF Reader, PDF Viewer❤️ تعداد دانلود129
⭐نسخه نرم افزار6.0.11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل32 مگابایت

ویژگی های نرم افزار All PDF-PDF Reader


- اضافه کردن شماره صفحه به فایل
- استخراج کردن تمام تصاویر یا متون
- کاهش دادن حجم فایل پی دی اف
- ترکیب کردن فایل های پی دی اف
- ویرایش کردن فایل pdf
- مطالعه به شکل افقی و عمودی
- پشتیبانی از حالت روز و شب

تصاویری از محیط نرم افزار All PDF-PDF Reader:


دانلود All PDF برای اندروید  دانلود All PDF برای اندروید  دانلود All PDF برای اندروید  دانلود All PDF برای اندروید


پسورد فایل :
کپی