آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود WTMP 6.3.4 نرم افزار جلوگیری از دست زدن بدون اجازه گوشی به اندروید

دانلود WTMP برای اندروید

WTMP — Who touched my phone نرم افزاری کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید جلوی افراد کنچکاو را بگیرید. این نرم افزار از دوربین جلوی گوشی برای گرفتن عکس استفاده می کند و این کار را به شکل پنهانی انجام می دهد. اگر گوشیتان را به کسی سپرده اید و می خواهید مطمئن شوید که او بدون اجازه به سیستم شما دست نزده است، این اپلیکیشن رای این منظور ایده آل خواهد بود. برای استفاده از این برنامه کافیست این اپلیکیشن را باز کنید، و سپس صفحه گوشیتان را قفل کنید. پس از آن که کاربری تبلاش برای باز کردن صفحه نمایش شما بکند، یا آن را باز کند و مشغول به استفاده از گوشی شما شود، فعالیت های او ضبط می گردد. به عنوان مثال می توانید ببینید چه اپلیکیشن هایی توسط وی باز شده است. این نرم افزار گزارش ها را نگه می دارد تا زمانی که شما آن ها را مشاهده کنید.
اگر کاربری که گوشیتان را به آن سپرده اید چندبار در باز کردن گوشی ناموفق باشد، این عمل او نیز ضبط می شود. می توانید اطلاعاتی که این برنامه ضبط کرده است را با فضای ابری همگام سازی کنید تا در هر موقعیتی به آن ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای حذف این برنامه لازم است ابتدا دسترسی ادمین را از آن بگیرید و سپس قادر به حذف آن خواهید بود. WTMP — Who touched my phone بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود WTMP

✅ نام نرم افزارWTMP❤️ تعداد دانلود1616
⭐نسخه نرم افزار6.3.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل5 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WTMP — Who touched my phone:


- بیش از ده میلیون کاربر
- ضبط کردن فعالیت های کاربر
- مشاهده اپ های باز شده
- مشاهده تعداد بار رمز ناموفق
- همگام سازی اطلاعات با فضای ابری
- ذخیره سازی گزارش ها

تصاویری از محیط نرم افزار WTMP — Who touched my:


دانلود WTMP برای اندروید  دانلود WTMP برای اندروید  دانلود WTMP برای اندروید  دانلود WTMP برای اندروید  دانلود WTMP برای اندروید


پسورد فایل :
کپی