آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب iSharing 11.8.4.2 نرم افزار یافتن اعضای خانواده و کودکان اندروید

دانلود iSharing

 iSharing یک نرم افزار اندروید است که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان و خانواده تان در ارتباط باشید و موقعیت جغرافیایی آن ها را بررسی کنید. با استفاده از این برنامه، می توانید دوستان و خانواده تان را دعوت کنید تا به شما بپیوندند و اطلاعات مکانی خود را با هم به اشتراک بگذارید.

نرم افزار iSharing یک برنامه ی ردیابی موقعیت جغرافیایی خانواده است که برای ایمنی کودکان و آرامش والدین طراحی شده است.

این اپلیکیشن خانوادگی، امکان به اشتراک گذاری مکان فعلی اعضای خانواده را به صورت لحظه ای فراهم می کند و به والدین و کودکان این امکان را می دهد تا به صورت خصوصی اطلاعات مکانی خود را به اشتراک بگذارند و به سادگی با هم ارتباط برقرار کنند. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 5 به بالا را دارا می باشد.

 با استفاده از iSharing می توانید


• مکان فعلی اعضای خانواده را روی یک نقشه٬ خصوصی مشاهده کنید.
• هنگامی که یکی از اعضای خانواده به یک مقصد می رسد یا آن مقصد را ترک می کند٬ هشدارهایی به صورت لحظه ای دریافت کنید تا نیازی به ارسال پیام های "کجایی" نباشد.
• وقتی یکی از اعضای خانواده نزدیک شما قرار می گیرد٬ اعلان های خودکار دریافت کنید  (این قابلیت برای جلوگیری از گم شدن کودکان طراحی شده است).
• امکان پیدا کردن گوشی های دزدیده شده یا گم شده را با استفاده از قابلیت "پیدا کردن گوشی من" داشته باشید.
• در مواقع اضطراری، با تکان دادن گوشی خود، پیام "هشدار اضطراری" را ارسال کنید.
• گوشی خود را به یک رادیو دستی تبدیل کنید و از ارسال پیام های صوتی رایگان لذت ببرید.
• تاریخچه مکانی اعضای خانواده را تا 90 روز قبل مشاهده کنید.


iSharing


برخی از ویژگی های نرم افزار iSharing عبارتند از


- پیدا کردن دوستان و خانواده: با دعوت افراد به اشتراک گذاشتن مکان فعلی خود و پذیرش درخواست ها، می توانید به سادگی دوستان و خانواده تان را پیدا کنید.

- موقعیت جغرافیایی زنده: می توانید مکان فعلی افراد را در زمان واقعی مشاهده کنید و نیز تاریخچه حرکت آن ها را بررسی کنید.

- اعلانات امنیتی: در صورت بروز وقوع حوادث طبیعی، مانند زلزله یا طوفان، می توانید اعلانات امنیتی دریافت کنید و وضعیت افراد را بررسی کنید.

- گروه های محدود شده: می توانید گروه های مخصوصی برای اشتراک گذاری مکان با دوستان و خانواده تان ایجاد کنید و اطلاعات خصوصی را محفوظ نگه دارید. دانلود Family Locator از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشد.

- امکان گزارش موقعیت خطرناک: در صورت بروز موارد خطرناک مانند سرقت یا تعقیب، می توانید موقعیت خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران به شما کمک کنند.

iSharing  iSharing  iSharing  iSharing


پسورد فایل :
کپی