آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود گوگل پلی | نسخه جدید برنامه Google Play Store v40.1.19 اندروید

 دانلود گوگل پلی استور 

Google Play Store

سیستم عامل های مختلف معروف نمی شومند مگر آنکه امکانات جانبی برای آنها در نظر گرفته شود. این عین شعر بیل گیتس مدیر موفق مایکروسافت است. گوگل ارائه دهنده سیستم عامل متن باز اندروید می باشد که در طی مدت زمان نه چندان طولانی فعالیت خود جز پرطرفدارترین ها بوده است و بسیاری دلیل موفقیت این سیستم عامل را نرم افزار ، بازی و امکانات گسترده برای این سیستم عامل می دانند. در همان ابتدای ارئه شدن اندروید توسط گوگل پلی مارکت آن را نیز با نام گوگل مارکت بنا نهاد و در آن نرم افزار ، بازی ، عکس و .... برای این سیستم عامل نوپا در ان قرار داد در سال 2012 نام این مارکت به Google Play Store تغییر یافت.
با نصب گوگل پلی هم اکنون با بیش از 450.000 بازی ، نرم افزار ، عکس ، فیلم و موزیک یک دیتابیس غنی و کامل برای گوشی های اندروید به شمار می رود. هر چند در اکثر گوشی های اندروید این نرم افزار به صورت پیش فرض نصب می باشد. ولی بی شک اپدیت به نسخه های جدید تمامی باگ و مشکلات نسخه های قبلی را برطرف می کند که ما هماکنون اخرین نسخه گوگل پلی استور را برای شما آماده دانلود کرده ایم. از نرم افزارهایی که جنگ گوگل پلی آمده اندرود می توان به بازار و مایکت اشاره داشت.

دانلود Google Play Store

✅ نام نرم افزارGoogle Play Store❤️ تعداد دانلود870741
⭐نسخه نرم افزار40.1.19🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل53 مگابایت
از قابلیت بی نظیر

گوگل پلی استور

آپدیت خودکار بازی و برنامه ها به آخرین نسخه به صورت خودکار می باشد و باعث می شود شما بدون دغدغه اتلاف وقت جدیدترین ها را در اختیار داشته باشید.

خبر خوب این است که تحریم یکسری از نرم افزار ها که در آن تیک ایران را فعال کرده اند برداشته شده است و چیزی حدود 60% ابزارهای گوگل پلی برای این هم اکنون در دسترس و قابلیت دانلود می باشد که تخمین زده شده تا پایان سال میلادی تمامی ابزارهای گوگل پلی برای ایران در دسترس باشد.

با نصب Google Play Store شما همواره به جدیدترین بازی ها و نرم افزارهای اندروید دسترسی پیدا می کنید و یک مجموعه بی نظیر از ابزار ها را در اختیار شما می گذارد. از دیگر نرم افزارهای مهم ارائه شده گوگل به گوگل پلی گیم و گوگل پلی سرویس باید اشاره داشت.


پسورد فایل :
کپی