آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » آیفون » دانلود نرم افزار UkeySoft Unlocker 1.0.0 برنامه حذف اپل آی ، حذف فیس آی دی و شکستن قفل گوشی اپل

دانلود UkeySoft Unlocker برای ویندوز

UkeySoft Unlocker با این نرم فازار می توانید اپل آی دی، رمز عبور صفحه نمایش، الگو ها، تاچ آی دی، فیس آی دی و .... را از آیفون و آیپد خود حذف کنید. این نرم افزار بدون iTunes می تواند گوشی قفل شده شما را باز کند. زمانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از این برنامه استفاده کنید. اگر صفحه گوشی شما شکسته، و نمی توانید رمز عبور خود را وارد کنید، می توانید از این نرم افزار برای باز کردن گوشی خود استفاده نمایید. UkeySoft Unlocker قادر است passcode های 4 رقمی و 6 رقمی را با سرعت بالایی باز کند. از Touch ID و Face ID نیز به شکا کامل پشتیبانی می شود. می توانید محدودیت های موجود روی گوشی خود را بردارید و اطلاعات گوشیتان را به شکل کامل حذف کنید.

توجه داشته باشید که UkeySoft Unlocker تنها بر رویگوشی هایی کار می کند که فعال شده اند. UkeySoft Unlocker رابط کاربری ساده ای دارد. اگر تجربه ای در زمینه باز کردن گوشی های قفل شده با کمک کامپیوتر ندارید، مشکلی وجود ندارد. این نرم افزار گام به گام به شما کمک می کند که قفل آیفون خود را بشکنید و به گوشیتان دسترسی پیدا کنید. UkeySoft Unlocker با انواع ورژن های آیفون سازگار است و قادر است انواع قفل ها را در کمترین زمان ممکن بشکند. دانلود Tenorshare 4uKey , دانلود ElcomSoft iOS Forensic Toolkit از ابزارهای دیگر برای شکستن قفل آیفون می باشد.

ویژگی های نرم افزار UkeySoft Unlocker :


- برداشتن اپل آی دی

- شکستن قفل آیفون

- برداشتن رمز عبور و passcode

- نیاز به سیستم فعال شده دارد

- حذف کردن touch ID

- حذف کدن face ID

- قابل استفاده برای عموم افراد

- حذف کردن رمز عبور سیستم هایی با صفحه نمایش شکسته


تصاویری از محیط نرم افزار UkeySoft Unlocker :

دانلود UkeySoft Unlocker برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی