آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار موبایل » دانلود نرم افزار ضد هک برای اندروید LogDog: Stop Hacker Intrusion 2.1

Stop Hacker Intrusion

 

متوقف کننده نفوذ هکر Stop Hacker Intrusion

 

با نرم افزار متوقف کننده نفوذ هکر از اکانت های جیمیل، فیس بوک و دیگر اکانت های خود به طور کاملا رایگان محافظت و امنیت آن ها را فراهم کنید. بیشتر از 40,000 از مردم جهان، توسط هکر ها هک شده اند. چگونه شما از امنیت کامل اکانت های اینترنتی خود در مقابل هکر ها و ویروس ها مطمئن هستید؟ اگر شما اطلاعات محرمانه خود را در جیمیل، فیسبوک، توییتر، دراپ باکس و ... نگه داری می کنید، به طور داوطلبانه هکر ها را به سمت اکانت های خود جذب کرده اید. هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که با استفاده از نرم افزار LogDog خیالتان را یک بار برای همیشه از امنیت اکانت های اینترنتی خود راحت کنید. این نرم افزار تمامی فعالیت های مشکوک اکانت های آنلاین شما را تحت نظر گرفته و در صورتی که یک ویروس یا یک هکر قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشد log dog به سرعت پیامی برای شما می فرستد که پسورد اکانت خود را عوض کنید.تامین امنیت اکانت های شما با استفاده از این نرم افزار مانند گفتن 1، 2، 3 آسان است. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.1 به بالا را دارا می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار متوقف کننده نفوذ هکر :

 

-  در این روز ها هکر هادر فیس بوک به بسیاری از اکانت ها نفوذ می کنند، با استفاده از این نرم افزار جلوی آن ها را بگیرید.
- با فراهم کردن امنیت دراپ باکس با خیال راحت فایل های خود را در این سرویس ابری قرار دهید.
- دیگر در جمیل هیچ چشمی قادر به دیدن ایمیل های محرمانه شما نخواهد بود.

- این نرم افزار امنیتی با تحت نظر گرفتن تمام log های شما و بررسی آن ها، به هرگونه فعالیت مشکوک پی برده و به سرعت به شما اطلاع رسانی می کند.
- هم چنین شما با استفاده از قابلیت LogDog Inbox Detective می توانید به این نرم افزار اجازه دهید تا با بررسی ایمیل های شما، ایمیل هایی که حاوی نرم افزار های مخرب هستند را یافته و به شما اطلاع رسانی کند.

 

تصاویری از محیط نرم افزار log dog :

 

دانلود نرم افزار ضد هک برای اندروید LogDog: Stop Hacker Intrusion 2.1  دانلود نرم افزار ضد هک برای اندروید LogDog: Stop Hacker Intrusion 2.1  دانلود نرم افزار ضد هک برای اندروید LogDog: Stop Hacker Intrusion 2.1

 

پسورد فایل :
کپی