آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » لانچر پلاس وان برای اندروید Launcher Plus One 1.0.5

دانلود Launcher Plus One برای اندروید

Launcher Plus One یکی از بهترین لانچر ها برای سیستم های اندرویدی می باشد که به شما کمک می کند صفحه نمایش خود را با والپپیر ها،تم  ها و آیکون های جذاب شخصی سازی کنید. شما حتی قادر به پنهان کردن اپلیکیشن های خود برای محافظت از حریم شخصیتان خواهید بود. رابط کاربری سیستم خود را شخصی سازی کنید و شکلی جدید طراحی نمایید. شما می توانید سیستم خود را قفل کنید.

افکت های سه بعدی انتقالی را مشاهده کنید. مرتب شدن اپلیکیشن ها به شکل عمودی نیز امکان پذیر می باشد. جست و جو های خود را با سرعت بالا تری انجام دهید. این نرم افزار امکان شخصی سازی شیوه مرتب سازی اپلیکیشن ها را برای شما ممکن می سازد. Launcher Plus One مجموعه بزرگی از تم ها و والپپیر های HD را در اختیار شما قرار می دهد که هر کدام از آن ها دارای حال و هوای منحصر به فرد خود می باشد. شما می توانید این تم ها را بنا بر نیاز های خود شخصی سازی کنید. امکان مخفی کردن اپلیکیشن ها نیز وجود دارد. در صفحه home دست خود را بر روی صفحه نگه دارید تا ابزارک های کاربردی برای شما به نمایش در بیاید. Launcher Plus One بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Launcher Plus One :


- امکان جست و جوی سریع اپلیکیشن ها

- شخصی سازی صفحه lockscreen

- افکت های سه بعدی انتقالی

- دارای ابزارک های کاربردی و مناسب

- تقویت کننده سرعت سیستم با خالی کردن رم

- وجود مجموعه بزرگی از تم های متنوع

- امکان شخصی سازی کردن آیکون های سیستم اندرویدی

- طراحی مدرن و عامه پسند


تصاویری از محیط نرم افزار Launcher Plus One :


دانلود Launcher Plus One برای اندروید  دانلود Launcher Plus One برای اندروید  دانلود Launcher Plus One برای اندروید  دانلود Launcher Plus One برای اندروید  دانلود Launcher Plus One برای اندروید


پسورد فایل :
کپی