آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود Huorong Internet Security 5.0.56.2 نصب آنتی ویروس کم حجم و رایگان برای ویندوز

دانلود Huorong Internet Security برای ویندوز

Huorong Internet Security نرم افزاری رایگان برای محافظت از کامپیوترها و لپ تاپ ها می باشد. این اپلیکیشن انواع ویژگی های مختلف آنتی ویروس ها را در خود جای داده است. از این برنامه می توانید برای محافظت کامپیوتر خود در مقابل هکر ها استفاده کنید. امکان تنظیم کردن قوانین دلخواه برای محافظت از کامپیوتر وجود دارد. هسته این اپلیکیشن، کبرا می باشد که قادر است خطرات شناخته شده را با سرعت بالایی روی کامپیوتر شما پیدا کند. Huorong Internet Security دیتابیس بسیار کم حجمی دارد که به 5 مگابایت نمیرسد، با این وجود بیشتر مالورها به سرعت شناسایی می شوند و می توانید از کامپیوتر خود در مقابل هزاران ویروس محافظت کنید.

این اپلیکیشن را می توانید به گونه ای تنظیم کنید که با پیدا شدن فایل های تهدید آمیز، به شما هشدار داده شود و فایل ها به شکل خودکار به quarantine فرستاده نشوند. این نرم افزار دارای دو مود مختلف برای اسکن سیستم است. برخلاف Qihoo 360 این اپلیکیشن adware های چینی را شناسایی می کند و آن ها را در لیست سفید قرار نمی دهد. تنها نقطه ضعفی که در حال حاضر در این آنتی ویروس مشاهده می شود، پیدا کردن خطرات بسیار جدید است. چرا که Huorong Internet Security هنوز دارای cloud engine برای پیدا کردن ویروس ها نیست. دانلود نود 32 و دانلود کسپرسکی و دانلود بیت دیفندر از دیگر انتی ویروس های معتبر می باشند.

ویژگی های نرم افزار Huorong Internet Security


- عدم نیاز به ارتباط اینترنتی

- سرعت بالا در اسکن سیستم

- شناسایی adware های چینی

- دارای مود های مختلف برای اسکن سیستم

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- تنظیم کردن قوانین برنامه

- دارای دیتابیس بسیار کم حجم

- یافتن هزاران نوع ویروس مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Huorong Internet Security :


دانلود Huorong Internet Security برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی