آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود WiseVector StopX 3.0.7 نصب ضد ویروس قدرتمند بر اساس رفتار شناسی فایل ها برای ویندوز

دانلود WiseVector StopX برای ویندوز

WiseVector StopX نرم افزاری بسیار هوشمند می باشد که بر اساس متدهای تدافعی هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده است. این نرم افزار بدون ایجاد کردن هیچ مزاحمتی، جلوی انواع مالورها را می گیرد. WiseVector StopX قادر به جلوگیری از ویروس های zero-day ناشناخته می باشد. آنتی ویروس های محبوب، برای جلوگیری از ویروس های جدید باید دیتابیس خود را بروزرسانی کنند، اما این اپلیکیشن با هوش مصنوعی ای که دارد در تئوری می تواند جلوی هر ویروسی را بگیرد. WiseVector StopX ضد انواع باجگیر هاست. باجگیر ها اطلاعات شما را قفل می کنند و تا به آن ها هزینه ای مشخص پرداخت نکنید، اطلاعاتتان باز نمی گردد. با WiseVector StopX می توانید جلوی آن ها را بگیرد.

برخی از ویروس ها، برای آلوده کردن سیستم شما نیاز به فایلی ثابت ندارند و حذف کردن آن ها به شکل دستی مشکل می باشد. هوش مصنوعی این اپلیکیشن، چنین ویروس هایی را شناسایی می کند و جلوی آن ها را می گیرد. این نرم افزار قادر به شناسایی بد افزار های سرقت کننده اطلاعات نیز هست و می تواند انواع تروجان ها را بلاک کند. WiseVector StopX مصرف بسیار کمی از منابع سیستمی شما خواهد داشت و می توانید از آن در کنار برنامه های سنگین بدون مشکل استفاده کنید.


دانلود WiseVector StopX

✅ نام نرم افزار WiseVector StopX ❤️ تعداد دانلود 1185
⭐نسخه نرم افزار 3.0.7 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 52 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WiseVector StopX


- مصرف پایین از منابع سیستمی

- شناسایی ویروس های بدون فایل

- ضد انواع باجگیر ها

- بلاک کردن تروجان ها

- دارای هوش مصنوعی

- جلوگیری از ویروس های zero day

- رابط کاربری مناسب

- بسیار کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار WiseVector StopX :

دانلود WiseVector StopX برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی