آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » ضد هک و جاسوسی » دانلود نرم افزار WinZip Install Protector 2.10.0.26 (x64) برنامه حذف افزونه های نا امن مرورگر برای ویندوز

دانلود WinZip Install Protector برای ویندوز

WinZip Install Protector نرم افزاری کاربردی برای نصب امن انواع افزونه هاست. این نرم افزار افزونه هایی که دانلود می کنید را پایش می کند و در صورتی که addon ای ناخواسته و تهدیدآمیز مشاهده کند به شما هشدار می دهد. اگر تغییری ناخواسته در مرورگر شما رخ دهد، این برنامه قادر به حل کردن آن است. این اپلیکیشن از مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کروم به شکل کامل پشتیبانی می کند و احتمالا قادر به استفاده از آن روی مرورگرهای مشتق از مرورگرهای ذکر شده نیز هستید. این نرم افزار در بسیاری از سایت ها به عنوان اپلیکیشنی مناسب پیشنهاد شده است. دیگر می توانید افزونه ها را با خیال راحت روی مرورگرتان نصب کنید. بسیاری از افزونه ها تبلیغاتی هستند و یا اطلاعات خصوصی شما را جمع آوری می کنند.

این اپلیکیشن جلوی چنین افزونه هایی را می گیرد. برخی از افزونه ها ویروسی هستند و قادر به حذف آن ها با شیوه های معمول نیستید. تحت چنین شرایطی WinZip Install Protector به کمک شما می آید و اینگونه از افزونه ها را حذف می کند و مرورگرتان را به حالت اول بر میگرداند. این اپلیکیشن ظاهری ساده دارد. می توانید لیستی از افزونه ها را مشاهده کنید. در بخش recommendation، افزونه های مشکل دار با مارک remove علامت گذاری می شوند.

ویژگی های نرم افزار WinZip Install Protector :


- حذف افزونه های مخرب

- سازگار با مرورگر کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر

- رابط کاربری ساده و سرراست

- بازگرداندن مرورگر به حالت اول

- نصب افزونه ها با خیال راحت

- نمایش افزونه های توصیه شده

- جلوگیری از افزونه های تبلیغاتی

- سرعت بالا در شناسایی افزونه ها

تصاویری از محیط نرم افزار WinZip Install Protector :


دانلود WinZip Install Protector برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی