آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » ابزار دسکتاپ » دانلود Johns Background Switcher 5.3.1 تغییر دادن خودکار پس زمینه سیستم برای ویندوز

دانلود Johns Background Switcher برای ویندوز

Johns Background Switcher نرم افزاری است که به شکل منظم تصویر پس زمینه سیستم شما را تغییر می دهد. می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید کهر ساعت یا هر روز پس زمینه جدیدی برای شما انتخاب کند. می توانید عکس هایی که این برنامه به عنوان پس زمینه سیستم شما انتخاب می کند را خودتان مشخص کنید. کافیست فولدری مانند My Picture را برای برنامه مشخص کنید تا عکس هایی که در آن وجود دارد به عنوان پس زمینه سیستم شما انتخاب شود. می توانید عکس ها را بر اساس نام، تگ، یا مجموعه ها، یا به شکل تصادفی انتخاب کنید. هیچگاه نمیتوانید پیشبینی کنید عکس بعدی چه خواهد بود.

این نرم افزار از گالری smugmug پشتیبانی می کند. می توانید آلبوم های پیکاسو را مشاهده کنید، و در آن ها جست و جو انجام دهید. این اپلیکیشن از فیس بوک نیز پشتیبانی می کند. می توانید عکس هایی که دوستانتان به اشتراک گذاشته اند را به عنوان عکس زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنید. این الیکیشن از جست و جوی عکس یاهو پشتیبانی می کند. هر فید RSS ای را می توانید جست و جو کنید. انتخاب عکس از سایت هایی مثل DeviantArt, Photobucket, LOLCats و ... نیز امکان پذیر است. Johns Background Switcher پارامترهای متنوعی برای تغییر دادن عکس های پس زمینه در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های نرم افزار Johns Background Switcher :


- یافتن عکس ها در کامپیوتر

- امکان گرفتن عکس از فیس بوک

- تنظیم کردن نحوه بروزرسانی تصویر پس زمینه

- امکان انتخاب عکس های تصادفی

- پشتیبانی از سرچ یاهو

- پشتیبانی از آلبوم های پیکاسو

- جست و چوی عکس ها بر اساس نام

تصاویری از محیط نرم افزار Johns Background Switcher :

دانلود Johns Background Switcher برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی