آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Archvale نصب بازی آرکویل برای کامپیوتر

دانلود Archvale برای ویندوز کامپیوتر

Archvale سلاحتان را در این بازی نقش آفرینی بردارید و مشکلاتی که از دیرباز به وجود آمده است را برطرف نمایید. تنها شما می توانید نیروهای شیطانی مدافعان نامیرا را شکست دهید و جهان را بار دیگر با آرکویل افسانه ای متحد کنید. روزگاری پادشاهی بدجنس بر سرزمین ها فرمانروایی می کرد و تمام دشمنانش را می ترساند. او، همراه با موجودات افسانه ای به خوراک داستان های ترسناک تبدیل شد. تمام آن چه که از او باقی مانده است یک نامیرا می باشد.

موجوداتی که پادشاه با نامیرایی نفرین کرد تا در زندان هایش تا ابد باقی بمانند. شما به تنهایی باید نامیراها را شکست دهید و جهان را از شر سایه های مخوفی که پادشاه به جای گذاشته است پاک کنید. ماجراجویی شما در مناطق مختلفی خواهد بود. در طول ماجراجویی هایتان می توانید تجهیزاتتان را ارتقا دهید. راه خود را در مکان های پر خطر باز کنید. از آیتم هایی استفاده کنید که بیشتر با نوع بازی کردن شما تطابق دارند. استاد شدن، کلید اصلی پیروزی در نبرد هایتان می باشد. بیش از 200 سلاح وجود دارد. آیتم ها را از مکان های مختلف جمع آوری کنید و مناطق تازه ای بیابید. دانجئون های بازی از گیم های کلاسیک الهام گرفته شده اند. می توانید منابع منحصر به فردی را در آن ها پیدا کنید. از حقیقت پشت پرده جهان بازی با خبر شوید و انسان ها را نجات دهید.

ویژگی های بازی Archvale:


- گرافیک دو بعدی ساده

- جهانی فانتزی و دوست داشتنی

- امکان بازی از راه دور با دیگران

- دارای 40 اچیومنت تحت استیم

- ترجمه شده به 8 زبان زنده دنیا

- ماجراجویی در جهانی بزرگ

- ارتقا دادن تجهیزات کاراکتر


تریلر بازی Archvale


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 10 پردازنده: Intel Core 2 Duo E8400 یا AMD Phenom II X2 550

حافظه: 4 گیگابایت رم

گرافیک: Nvidia GeForce 8800 GT, 512 MB یا AMD Radeon HD 7570, 1GB


سیستم پیشنهادی:


سیستم عامل: ویندوز 10
پردازنده: Intel Core i5-650 یا AMD Phenom II X4 965
حافظه: 4 گیگابایت رم
گرافیک: Nvidia GeForce GTS 450, 1GB یا AMD Radeon R7 250, 1GB

تصاویری از محیط بازی Archvale :

دانلود Archvale برای ویندوز کامپیوتر  دانلود Archvale برای ویندوز کامپیوتر  دانلود Archvale برای ویندوز کامپیوتر  دانلود Archvale برای ویندوز کامپیوتر  دانلود Archvale برای ویندوز کامپیوتر


پسورد فایل :
کپی