آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » نرم افزار آموزشی » دانلود و نصب Professor Teaches PowerPoint 2021 v4.1 نرم افزار آموزش پاورپوینت پیشرفته

Professor Teaches PowerPoint

Professor Teaches PowerPoint 2021 یک دوره آموزش پاورپوینت پیشرفته است که توسط کارشناسان ساخته شده است و به شما در یادگیری ویژگی های پاورپوینت 2021 کمک کند. برخلاف سایر دوره های آموزشی ، استاد آموزش ها یک شبیه سازی واقع بینانه از نرم افزار را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید آنچه را که می آموزید بلافاصله تمرین کنید و به کار بگیرید. Powerpoint 2021 را با ساعت ها درس و تمرینات تعاملی و آموزش حرفه ای بیاموزید.

Professor Teaches PowerPoint برای ویندوز یک آموزش جامع و تعاملی از نرم افزارهای جداگانه است که به کاربران می آموزد که چگونه می توانند با استفاده از مایکروسافت پاورپوینت به طور مؤثر ارائه های حرفه ای ایجاد کنند. این برنامه یک منبع عالی برای مبتدیان و کاربران باتجربه است که به دنبال بهبود مهارت های خود و ایجاد ارائه های پویا هستند. دانلود آفیس 2021 در پست های قبل تر ارائه کرده بودیم.


دانلود Professor Teaches PowerPoint 2021

✅ نام نرم افزارProfessor Teaches PowerPoint 2021❤️ تعداد دانلود1092
⭐نسخه نرم افزار4.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 8 به بالا🔆 حجم فایل327 مگابایت


❓پاورپوینت 2021 چیست؟ 

پاورپوینت 2021 نرم افزاری است که توسط مایکروسافت ساخته شده است تا به شما در ایجاد ارائه های با کیفیت کمک کند. پاورپوینت برای برنامه های تجاری و دانشگاهی به عنوان روشی سریع و کارآمد برای ارائه اطلاعات و ایده ها استفاده می شود. PowerPoint 2021 آخرین نسخه این برنامه است و ابزارهای ویرایش و ساخت بهتری را ارائه می دهد.

✴️ فواید یادگیری مایکروسافت پاورپوینت 2021 چیست؟ 

- روشهای جدیدی را برای ایجاد سریع ارائه های حرفه ای کشف کنید
- یاد بگیرید که چگونه پاورپوینت ساخته شده را در وب منتشر کنید
- یاد بگیرید که چگونه با استفاده از جلوه های انیمیشن ارائه های پویا ایجاد کنید

Professor Teaches PowerPoint


✅ آنچه در Professor Teaches PowerPoint می آموزید؟ 


 - نحوه استفاده از نمایش های پاورپوینت را بیاموزید
- نحوه استفاده از الگوها را بیاموزید
- نحوه اضافه کردن تصاویر را بیاموزید
- نحوه استفاده از ابزارهای نقاشی را بیاموزید
- نحوه استفاده از انتخاب و گروه بندی را بیاموزید
- نحوه اضافه کردن جداول و نمودارها را بیاموزید

 از سایر نرم افزارهای سازنده می توان به دانلود Professor Teaches Office 2021 و دانلود و نصب Professor Teaches Windows 11 و دانلود Professor Teaches Windows 10 و دانلود Professor Teaches Excel 2021 از دیگر برنامه های این شرکت می باشد.


 


- تمرین در شبیه سازی واقعی نرم افزار
- صدها موضوع آموزشی
- 4 تا 8 ساعت آموزش در هر دوره
- شبیه سازی های واقعی
- موضوعات مبتدی تا پیشرفته
- اهداف یادگیری خودگام
- مقدمه و خلاصه
- تمرینات تعاملی
-  صدای حرفه ای
- سوالات امتحانی پایان فصل
- تیک بررسی برای موضوعات تکمیل شده
- واژه نامه، فهرست، و جستجو
- پاسخ های استاد برای آموزش فوری

🔷 ویژگی های Professor Teaches PowerPoint 2021 


✳️ درس های مفصل و تعاملی:  شامل بیش از 60 درس و 4 ساعت آموزش تصویری است که کاربران را گام به گام در فرآیند ایجاد و ویرایش ارائه ها راهنمایی می کند. 
✳️ شبیه سازی واقع گرایانه نرم افزار: برنامه از شبیه سازی واقعی پاورپوینت استفاده می کند تا کاربران بتوانند در محیطی آشنا تمرین کنند و یاد بگیرند.
✳️ تمرین‌ها و آزمون‌های تمرینی: علاوه بر دروس ویدیویی، این برنامه همچنین شامل تمرین‌ها و آزمون‌های تمرینی برای تقویت یادگیری و آزمایش درک کاربران از مطالب است.
✳️ طیف گسترده ای از موضوعات تحت پوشش: درس ها طیف گسترده ای از موضوعات را شامل می شود، از جمله ایجاد و سازماندهی اسلایدها، افزودن متن و گرافیک، استفاده از ابزارهای طراحی و چیدمان، و ارائه

💻سیستم مورد نیاز برای نصب

Microsoft® Windows® 11, 10 & 8 • Average 450 MB Hard Drive space available per application • 1280 x 768, 16-Bit Color Display Recommended • Sound card • Mouse • Speakers or headphones

پسورد فایل :
کپی