آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود و نصب Cartoon Art Cartoonizer 2.0.3 برنامه تبدیل تصاویر به نقاشی و کارتون برای ویندوز

دانلود Cartoon Art Cartoonizer برای ویندوز

Cartoon Art Cartoonizer نرم افزاری فوق العاده می باشد که با آن می توانید عکس هایتان را به اشکال کارتونی تبدیل کنید. رابط کاربری برنامه دوستانه می باشد و در آن می توانید فایل های تصویری هایتان را به آثار هنری خیره کننده ای تبدیل کنید. رابط کاربری این برنامه به گونه ای ساخته شده است که حتی افراد مبتدی نیز در کار با آن به مشکل نمی خورند. برای شروع کار با این برنامه کافیست تصویری که می خواهید کارتونی کنید را وارد برنامه کنید و سپس پس از چند کلیک ساده، آن را به اثری هنری تبدیل نمایید. این نرم افزار بیشتر کارها را به شکل خودکار برایتان انجام می دهد.

با این حال اگر فردی حرفه ای باشید می توانید سطوح رنگ، میزان روشنایی، شفافیت، غلظت و بسیاری دیگر را نیز تغییر دهید و شخصی سازی کنید. Cartoon Art Cartoonizer فیلتر های تصویری مختلفی را در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار به شکل مستقل عمل می کند و نیازی به هیچ اپ جانبی ای ندارد. می توانید در حالت کاملا آفلاین از این برنامه استفاده کنید. Cartoon Art Cartoonizer به شکل خودکار افکت ها را اضافه می کند. کیفیت خروجی های برنامه HD می باشد و به چشم می آید. فایل هایتان را می توانید بکشید و در برنامه بیاندازید یا آن ها را Browse کنید و بیابید. امکان اضافه کردن قاب به عکس ها نیز وجود دارد. تغییرات به شکل آنی رخ می دهد و می توانید پیش نمایشی از تغییرات ببینید.SoftOrbits Sketch Drawer و دانلود PhotoCartoon و دانلود و نصب VSketcher از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود Cartoon Art Cartoonizer

✅ نام نرم افزارCartoon Art Cartoonizer❤️ تعداد دانلود338
⭐نسخه نرم افزار2.0.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل116 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Cartoon Art Cartoonizer


- تبدیل آفلاین تصاویر

- کیفیت بالای HD

- تکنولوژی منحصر به فرد و قدرتمند

- دارای فیلترهای با کیفیت

- رابط کاربری دوستانه

- تبدیل کردن فایل ها با سرعت بالا

آموزش نصب و فعال سازی Cartoon Art Cartoonizer


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - تمام !


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Cartoon Art Cartoonizer :


دانلود Cartoon Art Cartoonizer برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Windows 11, 10, 8.1, 7 (64-bit)

پسورد فایل :
کپی