آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مرورگر وب » دانلود Opera GX Gaming Browser 107.0.5045.30 مرورگر اپرا مخصوص گیمینگ کامپیوتر و اندروید

دانلود opera gx برای ویندوز

Opera GX Gaming Browser  به گیمر ها امکان کنترل پردازنده و مموری سیستمشان را برای روان تر کردن بازی ها و استریم ها می دهد. این برنامه هم چنین از ویژگی همگام سازی Twitch و امکانات مختلف شخصی سازی نیز بهره مند است. این مرورگر رایگان و در عین حال سریع است که با آن می توانید چندین تب را همزمان باز کنید و به سادگی به جست و جو در وب بپردازید. پاپ ها و تبلیغات مزاحم توسط این مرورگر بلاک می شوند.
Opera GX Gaming Browser بر اساس Chromium و Blink ساخته شده است. موتور رندر وب از Chromium است. ویژگی Discover به شما امکان یافتن اخبار جدید و سرگرمی های متنوع از سراسر وب می دهد. شما می توانید از ویژگی های پیشرفته ای نظیر Opera Mail استفاده کنید. برای مرور سریع تر وب، این برنامه قادر به فشرده کردن داده ها از طرف سرور است. اگر از دایل آپ استفاده می کنید یا هزینه های اینترنتی زیادی پرداخت می کنید، در حالت Off Road می توانید تجربه کاربری بهتری پیدا کنید و در عین حال هزینه های خود را کاهش دهید. در مرور ایمن، تاریخ چه و فعالیت های شما در وب به محض این که پنجره را ببندید جذف می گردد. این حالت مرور امن، حتی اطلاعاتی نظیر پسورد های وارد شده، کش تصاویر، و دیگر موارد را حذف می کند.

دانلود Opera GX Gaming Browser

✅ نام نرم افزارOpera GX Gaming Browser❤️ تعداد دانلود18966
⭐نسخه نرم افزار107.0.5045.30🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا و اندروید 8🔆 حجم فایل130 مگابایت


✅ ویژگی های نرم افزار Opera GX Gaming Browser



- کاهش دادن مصرف ترافیک اینترنتی

- ساخته شده بر پایه Chromium و Blink

- حالت ایمن مرور در وب

- افزایش سرعت نمایش استریم ها

 تنظیم کردن میزان مصرف پردازنده و رم

- امکان مرور در وب با باز کردن چندین تب

- پشتیبانی از H.264 و MP3. H.264 


❓آیا Opera GX بهتر از کروم است؟

Opera GX به طور خاص برای مخاطبان بازی طراحی شده است، در حالی که Chrome یک مرورگر چند منظوره است. هر دو مرورگر تقریباً همین کار را انجام می دهند، اما Opera GX دارای ویژگی های بیشتری است، مانند اینکه به شما امکان می دهد مرورگر را برای استفاده از درصد کمی از RAM یا حالت صرفه جویی در باتری برای لپ تاپ ها پیکربندی کنید.

Opera GX Gaming Browser


❓تفاوت بین Opera و Opera GX چیست؟

Opera GX با ویژگی‌های اضافی برای گیمرها و بهینه‌سازی عملکرد رایانه شخصی همراه است. یکی از نمونه‌های آن ویژگی Hot Tabs Killer است که به شما امکان می‌دهد ببینید کدام تب‌ها بیشترین منابع CPU یا RAM را در مقایسه با مدیر وظیفه پیش‌فرض Chromium مصرف می‌کنند. Opera و Opera GX بر اساس پروژه منبع باز Chromium هستند و ویژگی های حریم خصوصی مشابهی را ارائه می دهند. همچنین، هر دو نسخه اپرا شامل مسدود کننده های تبلیغات، ردیاب های بلاک و V*PN داخلی هستند.


✔️ سه ویژگی برتر Opera GX چیست؟

ویژگی های بازی گرا مانند محدود کننده شبکه، CPU و RAM ، دوم ادغام Discord و Twitch و یکی دیگر از ویژگی های مفید V*PN داخلی است.


✳️ امکانات اپرا گیمینگ


کنترل GX

به هر تمام قدرتی که دستگاه شما می تواند به شما بدهد نیاز دارید؟ نیازی به بستن مرورگر نیست. GX Control به شما امکان می‌دهد محدودیت‌هایی را برای میزان مصرف RAM و CPU مرورگرتان تعیین کنید.


محدود کننده رم

محدود کننده رم GX Control به شما امکان می دهد میزان حافظه مصرفی Opera GX را انتخاب کنید. هدف تنظیم پیش‌فرض در محدودکننده RAM ایجاد تعادل بین استفاده از حافظه و تجربه است. مرورگر سعی می‌کند در تخصیص حافظه انتخاب‌شده یا کمتر از آن باقی بماند، اما تجربه را بر مقدار حافظه دقیق اولویت می‌دهد. تنظیمات حد سخت مرورگر را مجبور می‌کند که بدون توجه به آنچه که می‌شود، زیر محدودیت حافظه انتخابی باقی بماند. مرورگر به هیچ دلیلی از سقف حافظه انتخابی تجاوز نخواهد کرد، حتی اگر تجربه مرور از دست برود.


محدود کننده CPU

CPU Limiter به شما امکان می‌دهد مقداری از پردازش رایانه شما را که مرورگر استفاده می‌کند، محدود کنید، بنابراین بقیه را می‌توانید برای بازی رزرو کنید. هدف هر دو ویژگی GX Control این است که شما را قادر می سازد همیشه مرورگر خود را باز نگه دارید، حتی اگر در حال بازی یا پخش یک بازی پر استفاده هستید.


ادغام Twitch

هرگز پخش زنده را از دست ندهید. با Twitch درست در نوار کناری خود، می‌توانید به راحتی کانال‌هایی را که دنبال می‌کنید، افرادی که آنلاین هستند را ببینید و انتخاب کنید هر زمان که لایو فردی که دنبال می‌کنید پخش می‌شود، اعلان دریافت کنید.


گوشه کناری جی ایکس

با بهترین خبرها، جدیدترین نسخه‌ها، و آخرین اخبار بازی در یک مکان به‌راحتی در دسترس باشید.


صدای جی ایکس

Opera GX دارای جلوه های صوتی درون مرورگر است که با همکاری طراح صدا Rubén Rincón و گروه Berlinist ساخته شده است که اخیراً نامزدی در جوایز BAFTA Games برای موسیقی متن اصلی بازی Gris شده است. جلوه های صوتی را می توان در تنظیمات روشن و خاموش کرد.


طراحی جی ایکس

شما می توانید مرورگر خود را با هر رنگی که می خواهید سفارشی کنید و از میان جلوه ها و تم های ویژه مختلف انتخاب کنید.


تم های GX

از بین والپیپرهای مخصوص طراحی شده انتخاب کنید یا به راحتی تصویر زمینه دسکتاپ خود را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.


پیام رسان های یکپارچه

با فیس‌بوک مسنجر، تلگرام، Vkontakte و WhatsApp که مستقیماً در نوار کناری ادغام شده‌اند، همزمان چت و مرور کنید.


پخش ویدیو

توییچ و یوتیوب را با پخش ویدیو تماشا کنید. ویدئو در یک پنجره شناور روی برگه ها و همچنین سایر برنامه ها قابل مشاهده می ماند.


مسدود کننده تبلیغات

با مسدودکننده تبلیغات داخلی از یک وب بدون آگهی روانتر لذت ببرید. برای حمایت از سازندگان مبتنی بر آگهی، به راحتی آن را خاموش کنید.


 افزودنی ها

علاوه بر اینکه اپرا دارای فروشگاه افزونه های خاص خود است، مرورگرهای اپرا با افزونه های گوگل کروم نیز سازگار هستند.

ویدیو بیش از بازی

در پنجره‌ای که روی بازی شما شناور است، آموزش‌ها، راهنماها، جریان‌ها یا هر محتوای ویدیویی دیگری را تماشا کنید.


مرتبط با موضوع :


دانلود اپرا opera

تصاویری از محیط نرم افزار Opera GX Gaming Browser :


دانلود opera gx برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی