آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود I Am Monster: Idle Destruction 1.5.7 ازی من یک هیولام برای اندروید

دانلود I Am Monster برای اندروید

I Am Monster: Idle Destruction به هیولایی قدرتمند تبدیل شوید و هر آن چه که زیر پایتان قرار می گیرد را له کنید. شما یک هیولای غول  پیکر در شهری عجیب هستید. تتنها هدف شما؟ نابود کردن به اندازه ممکن است. راه خود را در سرزمینی رنگارنگ باز کنید و هر چیزی که در سر راهتان قرار گرفت را له کنید. این بازی بسیار ساده است، هر چه بیشتر له کنید، بیشتر رشد پیدا می کنید.، هیولاهای خود را ارتقا دهید تا توانایی های جدیدی بدست بیاورید و به اندازه های باور نکردنی برسید، و در نهایت به قوی ترین هیولایی که تا به حال دیده شده است تبدیل شوید. ارتش نهایی از هیولاها را ایجاد کنید. 12 هیولای منحصر به فرد برای جمع آوری و ارتقا دادن وجود دارد. ماده هیولای نایاب را جمع آوری کنید و از آن به منظور ارتقا و رشدن دادن هیولاهایتان استفاده کنید. هیولاهای ارتقا یافته بزرگ تر می شوند، توانایی های بیشتری می یابند و هم چنین تخریب های سنگین تری را وارد می سازند.
به مکان های جدید با له کردن موانع وارد شوید. شما حتی قادر به نابود کردن ساختمان ها خواهید بود. I Am Monster: Idle Destruction دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب است که لذت تخریب کردن ساختمان ها را برای شما دو چندان می کند. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی I Am Monster: Idle Destruction


- دارای گرافیک سه بعدی خیره کننده

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- امکان جمع آوری 12 نوع از هیولاها

- ارتقا دادن هیولاها و بزرگتر شدن آن ها

- ایجاد ارتش نهایی از هیولاها

- مبارزه با عوامل داخلی شهر ها

- تخریب هرچه بیشتر با ارتقا دادن هیولاها

تصاویری از محیط بازی I Am Monster: Idle Destruction


دانلود I Am Monster برای اندروید  دانلود I Am Monster برای اندروید  دانلود I Am Monster برای اندروید  دانلود I Am Monster برای اندروید  دانلود I Am Monster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی