آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Stormer.io 1.2 استورمر یو برای اندروید

دانلود Stormer io برای اندروید

Stormer.io  قدرت یک گردباد را تحت کنترل بگیرید. هدف شما، ایجاد خرابی تا جای ممکن است. به یک نابغه آب و هوایی تبدیل شوید، نابودی ایجاد کنید، و از گرافیک این بازی شبیه سازی لذت ببرید. گردباد ها، پیشبینی ناپذیر هستند، و برای کنرل آن ها باید ماموریت های مختلفی را کامل کنید. خوشبختانه، کنترل گردبادها در این بازی کار نسبتا ساده ای است. باید آن ها را به مکان های مختلف هدایت کنید، اندازه شان را افزایش دهید، و هرچه را که می بینید نابود کنید. به یاد داشته باشید، هرچقدر سایز گردباد را زیاد تر کنید، می توانید خرابی بیشتری را تجربه کنید. با این حال، تنها هدف خرابی نیست. هر سطح، دارای ماموریت های منحصر به فرد اضافی ای است که با انجام آن ها امتیاز بیشتری بدست می آورید. هرچقدر این ماموریت ها را بیشتر انجام دهید، گردباد شما قدرمندتر می شود، و هم چنین چالش های مشکل تری پیش روی شما قرار می گیرد. هر منطقه دارای گرافیکی زیبا و خیره کننده است که در آن قادر به نابود کردن هزاران جسم خواهید بود. ماشین ها، درختان، قایق ها، ساختمان و بسیاری دیگر برای نابود کردن وجود دارد. فراموش نکنید که گردباد خود را ارتقا دهید و از پوسته های مختلف استفاده کنید. Stormer.io بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Stormer.io


- پوسته های مختلف برای گردباد

- انجام بازی به شکل چند نفره

- ماموریت های اضافی در هر سطح

- چالش ها به تدریج مشکل تر می شوند.

- نابود کردن درختان، ماشین ها و بسیاری دیگر

- ارتقا دادن قدرت گردباد

- شبیه سازی جذاب و مهیج خرابی شهر ها

- گرافیکی خیره کننده با جزئیات نسبتا بالا

تصاویری از محیط بازی Stormer.io :


دانلود Stormer io برای اندروید  دانلود Stormer io برای اندروید  دانلود Stormer io برای اندروید  دانلود Stormer io برای اندروید  دانلود Stormer io برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :


جدیدا برخی فایل ها در گوگل پلی صورت اسپلیت عرضه می شوند / لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید.

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.


پسورد فایل :
کپی