آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی MONOLISK 1.018 - آپدیت بازی « مونولیسک » برای اندروید

دانلود MONOLISK برای اندروید

MONOLISK

در یک گازیلیون (عددی با 28819x3 صفر) دانجئون دست ساز بازی ماجراجویی کنید؛ غنائم مختلف جمع آوری کنید و کارت های جدید بدست آورید. دانجئون های جدید برای خود و دیگران بسازید. این بازی فانتزی همزمان ARPG, CCG و دانجئون بیلدر است. قهرمانان خود را مجهز کنید و وارد سطح های بالاتری شوید. در مبارزات hack n slash گونه بازی نقش آفرینی کنید. کارت های مختلف جمع آوری کنید و توانایی های جدیدی بدست آورید. محیط های مختلفی را در بازی خواهید یافت. 5 قهرمان خود را با استایل های مختلف بازی شخصی سازی کنید. سطح های منحصر به فردی برای دوستان هواداران خود طراحی کنید. داستان های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگر از بازی های ساخت و ساز لذت می برید و می خواهید تجربه RPG را نیز در کنار آن داشته باشید؛ MONOLISK را از دست ندهید چرا که دقیقا برای ترکیب همین دو سبک طراحی شده است. گرافیک بازی طراحی مدرن و چشم نوازی دارد. کاراکترها نیمه پولی گونه هستند. مکان های مختلف بازی حالتی متفاوت و فانتزی گونه دارند که در بازی های دیگر نظیر آن را احتمالا مشاهده نکرده اید. با دشمنان مختلف و باس ها مبارزه کنید تا غنائم ارزشمندی بدست آورید. MONOLISK برای بیش از صد هزار بار دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است. این بازی با تبلت ها نیز سازگار است. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.دانلود بازی 1.38 Darkness Rises و دانلود بازی Epic Heroes War از دیگر بازی ها در سبک نقش آفرینی برای اندروید می باشد.

ویژگی های بازی MONOLISK


- CAMPAIGN ها اضافه شده اند

- گرافیک متفاوت دو و نیم بعدی و نیمه پولی

- امکان ساخت دانجئون و اشتراک گذاری آن با دیگران

- سطوح مختلف برای نقش آفرینی

- کاراکترهای مختلف برای انجام بازی

- شخصی سازی کاراکتر از جنبه های مختلف

- جمع آوری تجهیزات برای قهرمان ها

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی


تریلر بازی MONOLISK :


تصاویری از محیط نرم افزار MONOLISK :


دانلود MONOLISK برای اندروید  دانلود MONOLISK برای اندروید  دانلود MONOLISK برای اندروید  دانلود MONOLISK برای اندروید  دانلود MONOLISK برای اندروید


پسورد فایل :
کپی