آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Leo and Tig 1.200409 نصب بازی لئو و تیگ برای اندروید با دیتا و مود

دانلود Leo and Tig برای اندروید

Leo and Tig اسرار باطلاق را کشف کنید و پا در ماجراجویی ای شگفت انگیز و جذاب بگذارید. می توانید در نقش کاراکتر های مختلف بازی کنید. هر کدام از این حیوانات کوچک دارای شخصیت منحصر به فدر خود هستند و توانایی های متفاوتی دارند. مینی گیم های آموزنده این بازی به ساکنان جنگل کمک می کنند که نه تنها به موانع فارغ آید، بلکه کارآمدتر شوند. این بازی دارای 7 مکان بسیار زیبا است. جایی که داستان دوستی، کمک متقابل، و احترام به طبیعت موج می زند. Leo and Tig مکانی بزرگ را به نمایش می گذارد. جایی که با اشیاء مختلف می توانید تعامل داشته باشید. در حالی که به قهرمانان کمک می کنید، کارت، نقاشی و پست کارت از کارتون محبوبتان بدست می آورید.

این آیتم ها را تنها می توانید درون بازی مشاهده کنید. کنترل های بازی برای کنترل کاراکترها مناسب هستند. بسیاری از باگ های گزارش شده برطرف شده اند و با خیال راحت می توانید بازی را از این نسخه دنبال کنید. Leo and Tig بیش از یک میلیون پلیر دارد و در گوگل پلی توانسته امتیاز 4.1 از 5 را بدست آورد. این بازی برای رده سنی زیر 8 سال مناسب ارزیابی شده است. Leo and Tig گرافیکی جذاب و رنگارنگ دارد. از محیط های کوهستانی تا جنگلی را در طول بازی مشاهده خواهید کرد. این بازی بر روی اندروید 4.0.3 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی Leo and Tig


- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- بیش از 7 مکان مختلف برای کاوش

- مناسب 8 سال به پایین

- گرافیک رنگارنگ با منظار خیره کننده

- دارای کاراکتر های مختلف

- تعامل با اشیاء مختلف

- داستانی از دوستی و کمک به دیگران

- سازگا ربا تبلت ها و اسمارتفون ها

تصاویری از محیط نرم افزار Leo and Tig :


دانلود Leo and Tig برای اندروید  دانلود Leo and Tig برای اندروید  دانلود Leo and Tig برای اندروید  دانلود Leo and Tig برای اندروید  دانلود Leo and Tig برای اندروید


آموزش نصب بازی Leo and Tig:


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.imult.leotig را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

4 - دقت کنید زبان گوشی شما باید روی انگلیسی باشد تا بازی بدون مشکل اجرا شود


پسورد فایل :
کپی