آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.2 Stop them ALL نصب بازی همه را متوقف کن برای اندروید

دانلود Stop them ALL برای اندروید

Stop them ALL از تله ها در وقت مناسب استفاده کنید تا همه را متوقف کنید. تمام تله ها را آزاد کنید تا لذت بیشتری از بازی ببرید. این بازی یکی از بهترین بازی های هایپرکژوال است که برای سیستم عامل اندروید می توانید پیدا کنید. باید جلوی افراد را بگیرید تا به مانع بعدی نرسند. از کمبو ها استفاده کنید. تنها مشکلی که در بازی به چشم می خورد این است که در سطوح بسیار بالا، تعداد زیادی از افراد حرکت می کنند و اگر آن ها را با تله ها بکشید، ممکن است سیستم شما دچار لگ شود. البته اگر از اسمارتفونی مدرن استفاده می کنید، با این مشکل رو به رو نخواهید شد. Stop them ALL رایگان ارائه شده است و می توانید آن را بدون مشکل بروزرسانی کنید.

خود را با تله های جدید مجهز کنید. پوسته های مختلف را آزاد کنید و بیشترین امتیاز را بدست آورید. اگر بتوانید تعداد زیادی از کاراکترها را همزان نابود کنید، امتیاز بیشتری بدست خواهید آورد. Stop them ALL بیش از یک میلیون بازیکن به خود اختصاص داده است و امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی گرافیکی دو و نیم بعدی دارد. کاراکتر ها ظاهری ساده و بدون جزئیات دارند. اما گیم پلی بازی اعتیاد آور است و می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. Stop them ALL را می توانید روی تبلت ها نیز اجرا کنید. این بازی نیاز به اندروید 4.1 به بالا دارد.

ویژگی های بازی Stop them ALL


- وجود تله های مختلف

- گرافیکی دو بعدی و دوست داشتنی

- گیم پلی اعتیاد آور

- آزاد کردن پوسته های جدید

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.0 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری ساده

- مناسب برای گوشی های مدرن

تصاویری از محیط بازی Stop them ALL :


دانلود Stop them ALL برای اندروید  دانلود Stop them ALL برای اندروید  دانلود Stop them ALL برای اندروید  دانلود Stop them ALL برای اندروید


پسورد فایل :
کپی