آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.99 Idle Sword 2 نصب بازی شمشیر بی تحرک برای اندروید مود

دانلود Idle Sword برای اندروید

Idle Sword 2 لشکری از قهرمانان idle بسازید و غنائم مختلف را جمع آوری کنید. برای هدایت کاراکترتان در میان دانجئون ها ضربه بزنید. هیولاها را شکار کنید، و آیتم هایتان را ارتقا دهید. ببینید که تا چه اندازه قهرمانانتان می توانند در دانجئون های خطرناک این بازی زنده باقی بمانند. هیولاهای غول پیکر را له کنید، حیوانات قدرتمند را تحت کنترل خود در بیاورید و به عمق دانجئون ها بروید. در حالت آفلاین بازی را دنبال کنید و با انواع هیولاها رو به رو شوید. این بازی کلیکی را هرگز تجربه نکرده اید. شما باید با هیولاها مبارزه کنید، تجهیزات مختلف را به فروش برسانید، مهارت هایتان را ارتقا دهید، و تیمی از قهرمانان ایجاد کنید تا بیشتر بتوانید به اعماق دانجئون ها بروید.

با دست هدایت کننده تان آنقدر ضربه بزنید که قهرمان های نه چندان بی تحرک این بازی، به راه بیوفتند و جایزه های مختلف را در دانجئونی پیکسلی برای خود کنند. به خاطر بسپارید که تجهیزات کافی جمع آوری کنید. هر دانجئون پیکسلی پر از هیولاهای چالش آور می باشد. برای شکست دادن هیولاها به اندازه لازم ضربه بزنید. با هیولاهای مختلف مبارزه کنید تا غنائم نایاب بدست آورید. ضربه زدن شما، تا زمانی که هیولا کاملا شکست نخورده است باید ادامه پیدا کند. Idle Sword 2 بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Idle Sword 2


- امکان ارتقا دادن قهرمانان

- گیم پلی نامحدود و طلانی

- مبارزه کردن با هیولاهای چالش آور

- جمع آوری انواع غنائم نایاب

- کاوش در دانجئون های متنوع

- ارتقا پیدا کردن قهرمانان، حتی زمانی که آفلاین هستید

- ضربه زدن پی در پی برای شکست دادن باس ها

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

تصاویری از محیط بازی Idle Sword 2


دانلود Idle Sword برای اندروید  دانلود Idle Sword برای اندروید  دانلود Idle Sword برای اندروید  دانلود Idle Sword برای اندروید  دانلود Idle Sword برای اندروید


پسورد فایل :
کپی