آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.8.6 the Sequence نصب بازی توالی برای اندروید

دانلود the Sequence برای اندروید

the Sequence بازی پازلی منحصر به فردی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. با ماژول های ویژه، توالی ایجاد کنید. توالی شما می تواند سلول های باینری را انتقال دهد. راه حل 72 مرحله جذاب بازی را بیابید. در ابتدا با سازه های ساده ای سر و کار دارید، اما به تدریج مراحل پیچیده تر می شوند و حل پازل ها دشوارتر می گردد. بعد از کامل کردن 32 سطح، می توانید در حالت sandbox نیز بازی کنید. آیا آماده چالش های فوق العاده این بازی هستید؟ the Sequence مجموعه متنوعی از سطوح را پیش روی شما می گذارد که هیچگاه تکراری نمی شود. می توانید از ماژول های مختلفی در طول بازی استفاده کنید. گرافیک بازی دارای استایلی منحصر به فرد و مینیمالیست می باشد. موزیک ambient شما را همراهی می کند. هیچ تبلیغی را مشاهده نخواهید کرد.

تجربه ای بی نظیر برای بازیکنان وجود دارد. موسیقی بازی، آینده نگرایانه است. the Sequence با داشتن بیش از ده هزار کاربر، امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. پس زمینه پازل های the Sequence تیره هستند و محیطی متفاوت را به نمایش می گذارند. اگرچه حل کردن پازل های این بازی می تواند وشار باشد، اما همه سنین از آن لذت خواهند برد. the Sequence بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی the Sequence :


- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- عدم نمایش تبلیغات

- موسیقی های آینده نگرایانه

- مجموعه متنوعی از لول ها

- دارای مود sandbox

- گرافیک مینیمالیست بی نظیر

- موزیک ambient به یاد ماندنی

- دارای 72 مرحله جذاب

- دارای بیش از ده هزار کاربر

تصاویری از محیط بازی the Sequence :


دانلود the Sequence برای اندروید  دانلود the Sequence برای اندروید  دانلود the Sequence برای اندروید  دانلود the Sequence برای اندروید  دانلود the Sequence برای اندروید  دانلود the Sequence برای اندروید


پسورد فایل :
کپی