آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 9.8.3 Cooking Team نصب بازی تیم آشپزی برای اندروید

دانلود Cooking Team برای اندروید

Cooking Team به تیم آشپزی خوش آمدید. پختن و سرو کردن غذاهای خوش مزه به شما کمک می کند رستوران خود را بسازید و آن را دکوراسیون کنید. به آشپز راجر کمک کنید رستورانش را تزیین کند و رستوران تازه ای باز کند که آرزویش را از بچگی دارد. ماجراجویی های فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. Cooking Team داستانی زیبا دارد و حجم زیادی از غذاهای مختلف را سرو خواهید کرد. گیم پلی بازی سریع و در عین حال اعتیاد آور است. در رستوران های مختلف غذاهای متنوع سرو کنید. از تقویت کننده های مختلف استفاده کنید تا کارهای خود را سریع تر پیش ببرید. از دکوراسیون داخلی برای جذب مشتری های خود استفاده کنید.

گزینه های متعددی پیش رویتان قرار می گیرد. آشپزخانه تان را ارتقا دهید و به بهترین آشپز در این بازی آشپزی تبدیل شوید. ماموریت های روزانه را کامل کنید. هر روز ماموریت های تازه ای به شما محول می گردد و با کامل کردن آن ها می توانید جوایز ارزشمندی بدست آورید. تیمی فوق العاده از دستیاران وجود دارد که می توانید آ« ها را ارتقا دهید. آن ها به شا کمک می کنند. کمبوهای مختلف را کامل کنید. بیش از 1 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. حجم بازی کاهش پیدا کرده است. می توانید Cooking Team را روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید. دانلود بازی Cooking Madness و دانلود بازی COOKING MAMA Let’s Cook و دانلود بازی World Chef از دیگر بازی دخترانه اندروید می باشد.


دانلود Cooking Team

✅ نام نرم افزارCooking Team❤️ تعداد دانلود3775
⭐نسخه نرم افزار9.8.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل90 مگابایت

ویژگی های بازی Cooking Team


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- اضافه شدن 50 سطح جدید

- گیم پلی بهینه شده

- پخت انواع غذاها

- تزیین کردن رستوران

- سرو کردن غذا در رستوران های مختلف

- همراه شدن با کاراکتر های دوست داشتنی

- کامل کردن کمبوهای مختلف

- گیم پلی اعتیاد آور و به یاد ماندنی

تصاویری از محیط بازی Cooking Team :


دانلود Cooking Team برای اندروید  دانلود Cooking Team برای اندروید  دانلود Cooking Team برای اندروید  دانلود Cooking Team برای اندروید  دانلود Cooking Team برای اندروید


پسورد فایل :
کپی