آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی گنشین ایمپکت اندروید | نصب بازی 4.4 Genshin Impact

دانلود Genshin impact برای اندروید

Genshin Impact در تویات، جهانی بزرگ و سرسبز و سرزنده به ماجراجویی بپردازید. گوشه گوشه جهان زیبای این بازی، پر از انرژی عناصر مختلف است. شما و خواهر/برادرتان به جهان دیگری قدم گذاشته اید. اسطوره ای ناشناخته، شما را از خواهر/برادرتان جدا می کند و سپس در تویات بیدار می شوید. حالا باید ماجراجویی خود را آغاز کنید و با اساطیر دیگر هر عنصر آشنا شوید. در طول مسیر مکان های مختلفی را کاوش می کنید و با نیروهای مختلفی متحد می شوید. داستان های جذاب و متفاوتی انتظار شما را می کشد. هرچند مدت زمان زیادی از انتشار Genshin Impact نمی گذرد، با این حال نقشه ای بسیار بزرگ پیش روی شما خواهد بود. به تدریج مناطق جدیدی نیز به این نقشه اضافه می شود.

از صحره ها بالا بروید، در دریاچه ها شنا کنید، و صحنه هایی خیره کننده و جذاب را مشاهده نمایید. قدرت 7 عنصر را به تسخیر خود در آورید. anemo, electro, hydro, pyro, cryo و dendro و geo عناصر این بازی هستند. این عناصر با یک دیگر واکنش نشان می دهند. باید از این واکنش ها به نفع خود استفاده کنید و دشمنانتان را شکست دهید. در ماجراجویی هایتان با پازل ها و چالش های مختلفی رو به رو می شوید که برای حل آن ها، باید از قدرت همین عناصر استفاده کنید. موسیقی هایی آرامش بخش این بازی در مبارزه هایتان تغییر می کنند و رنگ و بوی هیجانی می گیرند. تیم خود را بسازید و باس های قدرتمند را شکست دهید. Genshin Impact بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Genshin Impact

✅ نام نرم افزار Genshin Impact ❤️ تعداد دانلود 3461
⭐نسخه نرم افزار 4.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 🔆 حجم فایل 560 مگابایت

ویژگی های بازی Genshin Impact :


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- گرافیک خیره کننده و بی نظیر

- داستان هایی متفاوت و به یاد ماندنی

- اضافه شدن کاراکتر های جدید

- دنبال کردن ماموریت های مختلف

- اضافه شدن سیستم اعتبار شهر ها

- حل شدن باگ های بازی

- رویدادهای مختلف با جوایز ارزشمند

- ایجاد تیمی از قهرمانان

- تکیه بر مکانیسم شانس و استراتژی

تصاویری از محیط بازی Genshin Impact :


دانلود Genshin impact برای اندروید  دانلود Genshin impact برای اندروید  دانلود Genshin impact برای اندروید  دانلود Genshin impact برای اندروید


پسورد فایل :
کپی