آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0 Dota King of Shadow مود نصب بازی پادشاه تاریکی برای اندروید

دانلود Dota King of Shadow برای اندروید

Dota King of Shadow آیا آماده وارد شدن به جهانی فانتزی پر از نبرد های تاکتیکی و عناصر نقش آفرینی هستید؟ کاراکتر هایی بی نظیر در این بازی گنجانده شده است. می توانید غنائم مختلفی را جمع آوری کنید. مهارت های مختلفی وجود دارد. Dota King of Shadow ویژگی بازی های قدیمی و جدید را با یک دیگر ترکیب کرده است و فضایی متفاوت را برای شما به وجود آورده است. قهرمان شما دارای مهارت های مختلفی می باشد که در ابتدای بازی بیشتر آن ها قفل هستند و به تدریج با کسب تجربه قادر به آزاد کردن آن ها خواهید بود. با ضربات بیشتر به کاراکتر دشمن می توانید کمبوهای بزرگ تری ایجاد کنید.

Dota King of Shadow از بازی های رایگان تک نفره است که برای پیشرفت در آن نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید. شکست دادن باس های این بازی، نیاز به استراتژی های مختلفی دارد. بسته به این که با چه کاراکتری مبارزه می کنید، استراتژی های تهاجمی یا تدافعی باید اتخاذ کنید. در استفاده از مهارت هایتان نیز دارای محدودیت هستید. کاراکتر شما دارای مقدار محدودی مانا است که برای استفاده از مهارت ها می تواند به کار گرفته شود. در Dota King of Shadow می تاونید کاراکتر خود را ارتقا دهید تا با دشمنان قوی تری رو به رو شوید. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Dota King of Shadow


- مبارزه با باس های مختلف

- ارتقا دادن قهرمان

- آزاد شدن تدریجی مهارت های قهرمان

- اهمیت داشتن استراتژی در مبارزات

- گرافیکی متفاوت با رنگ های متضاد

- قابل اجرا بر روی تبلت ها

- ایجاد کردن کمبوهای بزرگ

- کنترل کاربری ساده و دوستانه

تصاویری از محیط بازی Dota King of Shadow :


دانلود Dota King of Shadow برای اندروید  دانلود Dota King of Shadow برای اندروید  دانلود Dota King of Shadow برای اندروید  دانلود Dota King of Shadow برای اندروید


پسورد فایل :
کپی