آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.6 Impostor vs Crewmate مود | نصب بازی فریبکار زی برای اندروید

دانلود Impostor vs Crewmate برای اندروید

Impostor vs Crewmate شما در نقش فریبکار بازی خواهید کرد. هدف شما آسان است. دیگر ساکنان فضاپیما را بکشید و فرار کنید. اجازه ندهید هیچ کس زنده باقی بماند. در مکان های مختلف فضاپیما حرکت کنید. اشیاء مختلف را بدزدید و هرکس که در  سر راه شما قرار می گیرد را نابود کنید. هر زمان که بتوانید دیگر ساکنان فضاپیما را بکشید، بدون این که کسی متوجه شود، سطح شما کامل می گردد. مراقب ساکنان فضاپیما باشید. ممکن است آن ها متوجه شوند که شما یک فریبکار هستید. اگر آن ها شما را در حالی بیابند که در حال انجام جرم هستید، مجبور می شوید از اول شروع کنید.

یادگیری بازی کار آسانی می باشد. با یک انگشت می توانید بازی را کنترل کنید. سطوح جذاب و چالش آوری در این بازی طراحی شده است. رابط کاربری Impostor vs Crewmate سر راست و آسان می باشد. گرافیکی یک دست و زیبا را مشاهده کنید. این بازی کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت درون برنامه ای برای آزادن کردن آیتم های مختلف ندارد. به دیگران نشان دهید که بهترین فریبکار شما هستید. Impostor vs Crewmate بیش از ده میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. این بازی امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و گیم پلی ای مشابه با among us دارد. Impostor vs Crewmate بر روی اندریود 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Impostor vs Crewmate :


- دارای بیش از ده میلیون کاربر

- گرافیک یک دست و دوست داشتنی

- رابط کاربری سر راست

- یادگیری آسان بازی

- کنترل کردن کاراکتر با یک انگشت

- ماجراجویی در فضاپیما

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- سطوح چالش آور

تصاویری از محیط نرم افزار Impostor vs Crewmate :


دانلود Impostor vs Crewmate برای اندروید  دانلود Impostor vs Crewmate برای اندروید  دانلود Impostor vs Crewmate برای اندروید  دانلود Impostor vs Crewmate برای اندروید  دانلود Impostor vs Crewmate برای اندروید


پسورد فایل :
کپی