آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.8.5 Last Kingdom: Defense مود | بازی آخرین سرزمین برای اندروید

دانلود Last Kingdom: Defense برای اندروید

Last Kingdom از آخرین سرزمین باقی مانده در مقابل حمله بیگانه ها دفاع کنید. می توانید قلعه ها و دهکده هایتان را با شکست دادن زک گسترش دهید. لول قلعه تان را بالا ببرید و قهرمانان بیشتری را روانه میدان جنگ کنید. آن ها می توانند دشمنان قدرتمندی را شکست دهند. ترکیب های دلخواه از قهرمانان را به وجود آورید. ترکیب کردن درست مهارت ها، استراتژی ای کلیدی در پیروزی شما به شمار می رود. قهرمانان خود را ارتقا دهید و سطح تجربه شان را بالا ببرید. هرچقدر قهرمان شما بیشتر رشد کند، مهارت های قدرتمندتری را بدست می آورد. Last Kingdom داستانی جذاب دارد و برخلاف بازی های مشابه که در آن لشکری بی پایان از دشمنان را باید شکست داد، در این بازی با داستانی حماسی همراه می شوید.

قهرمانان خود را برای نبرد با باس ها اعزام کنید و آیتم های ارزشمندی را بدست آورید که در شکست دادن دشمنان قدرتمندتر به کارتان خواهد آمد. دانجئون ها را به چالش بکشید و به لیدر دهکده تبدیل شوید. Last Kingdom بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. قهرمانانی جدید اضافه شده اند و ماموریت ها تازه سازی می شوند. باگ های گزارش شده برطرف شده اند و اکنون می توانید در دانجئونی جدید به نقش آفرینی بپردازید. Last Kingdom بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی Last Kingdom :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- ترکیب کردن مهارت قهرمانان

- شرکت در ماموریت های مختلف

- شکست دادن باس های حماسی

- گرافیکی سه بعدی و با کیفیت

- بازسازی دهکده های تخریب شده

تصاویری از محیط بازی Last Kingdom :


دانلود Last Kingdom: Defense برای اندروید  دانلود Last Kingdom: Defense برای اندروید  دانلود Last Kingdom: Defense برای اندروید  دانلود Last Kingdom: Defense برای اندروید  دانلود Last Kingdom: Defense برای اندروید


پسورد فایل :
کپی