آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.1.11 Suspects نصب بازی مظنون ها برای اندروید

دانلود Suspects Mystery Mansion برای اندروید

Suspects: Mystery Mansion شما به قلعه ای اسرار آمیز دعوت شده اید تا راز قتلی عجیب را کشف کنید. در این بازی آنلاین با 9 پلیر دیگر بازی خواهید کرد و تلاش می کنید تا اسرار قتل را حل کنید. با جست و جو و انجام ماموریت های مختلف، قدم به قدم به هویت فرد قاتل نزدیک تر می شوید. با این حال مراقب باشید، این کار آسان نیست. قاتلان همه جای گروه هستند و همیشه به دنبال کشتن ماموران اند. در طول هر نوبت، شما و پلیر های دیگر با یک دیگر گفت و گو می کنید تا قاتل را پیدا کنید. هر کس می تواند مظنون به قتل باشد. با پلیرهای دیگر می توانید به شکل صوتی گفت و گو کنید تا قاتل را بیابید. جسد کجا بود؟ آن ها کجا بودند؟ چه کاری انجام می دادن؟ با چه کسی راه می رفتند؟ چه کسی اسرار آمیز عمل می کرد؟

بعد از گفت و گو، بازی از شما می خواهد رای بدهید. بر اساس رای های شما مظنون از قلعه به بیرون رانده می شود. اما مراقب باشید. اگر به فردی بی گناه مظنون شده باشید و او را به بیرون رانده باشید، آنگاه به قاتلان کمک کرده اید. شما می توانید در دو مود مختلف بازی کنید. در یکی از مود های بازی با دوستان نزدیکتان بازی خواهید کرد. و در مود دیگر می توانید با سایر پلیر هایی که مهارت های مشابه شما را دارند بازی کنید. Suspects: Mystery Mansion بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Suspects

✅ نام نرم افزار Suspects ❤️ تعداد دانلود 968
⭐نسخه نرم افزار 2.1.11 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 190 مگابایت

ویژگی های بازی Suspects: Mystery Mansion


- دارای بیش از ده میلیون بازیکن

- اضافه شدن مود جدید به بازی

- اضافه شدن پوسده افسانه ای

- حل شدن مشکلات نسخه های قبلی

- منتشر شدن فصل جدید بازی

- امکان مکالمه صوتی

- مظنون شدن به افراد مختلف

- سیستم رای گیری برای یافتن قاتل

تصاویری از محیط بازی Suspects: Mystery Mansion :


دانلود Suspects Mystery Mansion برای اندروید  دانلود Suspects Mystery Mansion برای اندروید  دانلود Suspects Mystery Mansion برای اندروید  دانلود Suspects Mystery Mansion برای اندروید  دانلود Suspects Mystery Mansion برای اندروید


پسورد فایل :
کپی