آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.14.61 GT: Speed Club مود | نصب بازی کلوب سرعت برای اندروید

دانلود GT Speed Club برای اندروید

GT: Speed Club از بازی های پرطرفدار ماشینی برای سیستم عامل اندروید می باشد که بیش از 10 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. می تاونید بین بیش از 65 ماشین انتخاب کنید. هم ماشین های نوستالوژیک، و هم ماشین های پیشرفته و مدرن موجود می باشد. این بازی به خوبی فیزیک مسابقات ماشین رانی را شبیه سازی می کند و تجربه ای واقع گرایانه برای شما به جای می گذارد. می توانید انواع ویژگی های ماشین خود را شخصی سازی کنید تا مطابق سلیه تان در بیاید. بیش از 20 کاراکتر وجود دارد. می توانید در تورنومنت های مختلف شرکت کنید و مهارت هایتان را به چالش بکشید. این بازی، حتی روی گوشی های نسبتا قدیمی نیز با عملکردی مناسب اجرا می شود.

رابط کاربری بازی در عین سادگی، زیبا و جذاب است. اگر به دنبال بازی رایگانی می گردید که هم روی گوشی های نسبتا قدیمی اجرا شود، هم گرافیک مناسبی داشته باشد، GT: Speed Club انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این بازی امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. به تدریج ماشین های موجود در بازی با هر بروزرسانی اضافه می شود. GT: Speed Club بر روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا می گردد. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا نمایید.


دانلود GT: Speed Club

✅ نام نرم افزارGT: Speed Club❤️ تعداد دانلود1052
⭐نسخه نرم افزار1.14.61🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4.4🔆 حجم فایل400 مگابایت

ویژگی های بازی GT: Speed Club :


- دارای بیش از 10 میلیون پلیر

- گرافیک جذاب سه بعدی

- فیزیک واقع گرایانه

- قابل اجرا روی گوشی های نسبتا قدیمی

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- شخصی سازی کردن ماشین ها

- وجود 20 کاراکتر

- وجود ماشین های نوستالوژیک و مدرن

تصاویری از محیط بازی GT: Speed Club :


دانلود GT Speed Club برای اندروید  دانلود GT Speed Club برای اندروید  دانلود GT Speed Club برای اندروید  دانلود GT Speed Club برای اندروید  دانلود GT Speed Club برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی