آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Horror Brawl 1.5.2 مود | نصب بازی بتل رویال وحشت برای اندروید

دانلود Horror Brawl برای اندروید

Horror Brawl بازی چند نفره آنلاین ژانر وحشتی می باشد که در آن شما در نقش یک تیرانداز در مقابل کاراکتر های Keplerians sagas مبارزه خواهید کرد. هدف شما فرار از پرتال Nazrat قبل از دیگران است. در طول بازی های هولناک، باید دیگران را نابود کنید. برای انجام این کار، در نقشه جست و جو انجام دهید و خود را با بهترین سلاح ها مجهز کنید. صندوقچه ها را باز کنید تا جعبه های کمک اولیه، یا کریستال های آشوب را بیابید.

با جمع کردن 4 کریستال قادر به تبدیل شدن به راهبه شیطانی یا دیگر افراد شرور هستید. در این حالت، ویژگی های منحصر به فردی در اختیارتان قرار می گیرد که با آن ها می تاونید دشمنانتان را راحت تر از قبل نابود کنید. بهترین مکان ها برای پنهان شدن را پیدا کنید. به دنبال اسرار اتاق های تاریک بگردید. تمام بازی ها منحصر به فرد و متفاوت خواهند بود. با کامل کردن ماموریت ها، تجربه کسب خواهید کرد و قادر به آزاد کردن جایزه های منحصر به فرد خواهید بود. ظاهر کاراکتر خود را تغییر دهید و به شکل دلخواه در بیاورید. تمام سلاح های نایاب را آزاد کنید. از سلاح های رایج، تا نایاب، حماسی و افسانه ای را تجربه کنید. شکلک های خود را به دشمنانتان، هم در طول بازی هم در لابی نشان دهید. در نقشه گرافیتی بکشید تا یادتان بماند که از چه مکان هایی بازدید کرده اید. Horror Brawl بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Horror Brawl

✅ نام نرم افزارHorror Brawl❤️ تعداد دانلود599
⭐نسخه نرم افزار1.5.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل620 مگابایت

ویژگی های بازی Horror Brawl


- دریافت جوایز ویژه

- کامل کردن ماموریت های روزانه

- ایجاد نقاشی گرافیتی در نقشه

 نشان دادن اموجی به دیگران

- آزاد کردن سلاح های نایاب

- تغییر دادن ظاهر کاراکتر

- تبدیل شدن به راهبه شرور

تصاویری از محیط بازی Horror Brawl :


دانلود Horror Brawl برای اندروید  دانلود Horror Brawl برای اندروید  دانلود Horror Brawl برای اندروید  دانلود Horror Brawl برای اندروید  دانلود Horror Brawl برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی