آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.18 I am Archer مود بازی من کماندار هستم برای اندروید

دانلود I am Archer برای اندروید

I am Archer در ابتدای بازی، تنها یک کمان در دست دارید. تمام تجهیزات دیگر را در طول بازی بدست خواهید آورد. لازم است تیم خود را تشکیل دهید و در مقابل دشمنان تا پای مرگ مبارزه کنید. در I am Archer می توانید کاراکتر اصلی خود را ارتقا دهید. دشمنان خود را شکست دهید تا انرژی بدست آورید و تیم خود را تشکیل دهید. به محض این که تیم دشمن میدان نبرد را تحت کنترل بگیرد، پیروز شدن مشکل خواهد بود. آیا می خواهید چنین حالتی را تجربه کنید؟ 17 سرباز دارید که می توانید بین آن ها انتخاب انجام دهید. مجسمه خانه دشمن را نابود کنید تا پیروز شوید. در مود بی پایان این بازی می توانید الماس بدست آورید. احتمال کسب الماس، تقریبا یک درصد است.

از تمام انرژی خود در مود بی پایان استفاده کنید. چرا که وقتی تیمتان وارد درگاه جادویی دشمن می شود، به شما خیانت می کند و به لشکر سفید می پیوندد. زمانی که نمی توانید سطحی را پشت سر بگذارید، سعی کنید تیمتان را تغییر دهید. I am Archer برای افرادی طراحی شده است که هوش بالایی دارند و قادر به طراحی استراتژی مناسب اند. بیش از یک میلیون بازیکن این بازی را دانلود کرده اند. I am Archer امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی I am Archer :


- دارای مود بی پایان

- تشکیل تیم دلخواه

- جمع آوری الماس در مود بی پایان

- بدست آوردن تجهیزات جدید

- ارتقا دادن کاراکتر اصلی

- نابود کردن مجسمه دشمن برای پیروزی

- اهمیت بالای استراتژی در مبارزات

تصاویری از محیط بازی I am Archer :


دانلود I am Archer برای اندروید  دانلود I am Archer برای اندروید  دانلود I am Archer برای اندروید  دانلود I am Archer برای اندروید  دانلود I am Archer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی