آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.49 EverMerge مود | بازی اورمرج برای اندروید

دانلود EverMerge: Merge 3 Puzzle برای اندروید

EverMerge جهانی جادویی است که با هر کشف، بزرگ و بزرگ تر می شود. این بازی sandbox ترکیب های نامحدودی را پیش روی شما می گذارد. آیتم های جدید قابل ترکیب را پیدا کنید. با کاراکتر ها و موجودات کلاسیک رو به رو شوید و پازل ها را کامل کنید تا سرزمین های جدید را آزاد کنید. مه نفرین شده ای که سراسر سرزمین را فرا گرفته را نابود کنید. برای انجام این کار باید تکه های یکسان را با یک دیگر مچ کنید. هر ترکیب منجر به کشف های تازه ای می شود و سرزمین های تحت کنترلتان گسترش پیدا می کند. برای پیشرفت در طول مراحل این بازی، لازم است کمی از استراتژی نیز استفاده کنید. به استاد ترکیب کردن تبدیل شوید. آیتم های تازه همیشه در حال ظاهر شدن، و منتظر ترکیب شدن هستند.

مجموعه بزرگ خود را ایجاد کنید و کاراکتر های کلاسیک و موجودت فانتزی را آزاد کنید. با مشکل کمبود منابع رو به رو شده اید؟ برای سنگ معدن کاوی کنید و چوب جمع آوری کنید. آیتم های جادویی منتظر شما هستند. جواهرات، سکه های ارزشمند، چوب های جادویی، و صندوقچه های تقویت کننده را جمع کنید. صدها آیتم های محتلف وجود دارد. ساختمان های بزرگ را ایجاد کنید و بزرگترین ترکیب های ممکن را پدید آورید. EverMerge امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و می توانید آن را روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود EverMerge

✅ نام نرم افزارEverMerge❤️ تعداد دانلود551
⭐نسخه نرم افزار1.49🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل149 مگابایت

ویژگی های بازی EverMerge :


- آزاد کردن مناطق جدید

- ترکیب های بیشمار

- حل کردن پازل ها

- اهمیت داشتن استراتژی

- جمع آوری جواهرات

- شرکت در روداد های ویژه

- جمع آوری منابع جدید

تصاویری از محیط بازی EverMerge :


دانلود EverMerge: Merge 3 Puzzle برای اندروید  دانلود EverMerge: Merge 3 Puzzle برای اندروید  دانلود EverMerge: Merge 3 Puzzle برای اندروید  دانلود EverMerge: Merge 3 Puzzle برای اندروید  دانلود EverMerge: Merge 3 Puzzle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی