آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.20.6 ATOM RPG مود | نصب بازی اتم آر پی جی برای اندروید

دانلود ATOM RPG برای اندروید

ATOM RPG در سال 1986 جنگ بین اتحادیه شوروی و غرب به بمباران هسته ای ختم شد. دو ابرقدرت در شعله های نبردی که بر افروخته بودند نابود شدند. اثر این جنگ به پایان تمدنی که میشناختیم منجر شد. شما یکی از بازمانده های این فاجعه هستید. هدف شما کاوش در جهان پساهسته ای، در سرزمین های نابود شده شوروی است. هدف شما زنده ماندن در این عصر جدید، کاوش کردن مکان های مختلف، مبارزه با موجودات جهش یافته، و حل کردن توطئه ای است که می تواند به تمام زندگی باقی مانده روی زمین پایان دهد. این بازی ابزاری بی نظیر برای طراحی کاراکتر در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید قهرمان خود را به گونه ای که دوست دارید طراحی کنید.

امکان دنبال کردن این بازی در حالت کاملا آفلاین وجود دارد. در طول انجام این بازی حس نقش آفرینی خاصی به شما دست خواهد داد. ساعت ها گیم پلی برای مان های مختلف راحی شده است. می توانید بازمانده های دیگر را در سایر مناطق پیدا کنید. مکان های یرا کاوش کنید که در آن جهش یافته ها و سارقان کمین کرده اند. در نبرد های نوبتی بازی شرکت کنید که از بازی های نقش آفرینی دهه 90 میلادی الهام گرفته شده اند. با کاراکتر های دیگر، چه دوست و چه دشمن تعامل داشته باشید. ATOM RPG بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی ATOM RPG :


- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- گرافیک جذاب و با کیفیت

- ساختن کاراکتر منحصر به فرد

- حذف شدن دستور العلمل های تکراری

- کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- گیم پلی غیر خطی و مهیج

- رو به رو شدن با کاراکتر های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار ATOM RPG :


دانلود ATOM RPG برای اندروید  دانلود ATOM RPG برای اندروید  دانلود ATOM RPG برای اندروید  دانلود ATOM RPG برای اندروید  دانلود ATOM RPG برای اندروید


آموزش نصب بازی ATOM RPG


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.atomrpg را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.



پسورد فایل :
کپی