آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.62 Ryuko مود | نصب بازی افسانه شکارچی سایه برای اندروید

دانلود Ryuko - Legend of Shadow Hunter برای اندروید

Ryuko - Legend of Shadow Hunter راه خود را به سوی انتقام در ماجراجویی ای که به پایان بی عدالتی منجر می شود باز نید. تاریکی Kurome چیزی که کلن شما تا پای جان از آن دفاع کرده را نابود کرده است. تنها قوی ترین افسانه تاریکی، ریوکو زنده باقی مانده است. Ryuko - Legend of Shadow Hunter گیم پلی ای بسیار متمرکز و در عین حال چالش بر انگیز و تاریک را پیش روی شما می گذارد. سه نوع مختلف کاتانا در اختیار دارید.

می توانید به شکل پنهانی دشمنان خود را بکشید. نبردها تن به تن می باشد و در طول مبارزه امکان تغییر دادن سلاحتان را دارید. امکان انجام حملات ناگهانی و قدرتمند وجود دارد. به سرعت در مکان های مختلف سفر کنید و از حرکات فینیشر استفاده کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. سطح مهارت هایتان را ارتقا دهید. این بازی کاملا آفلاین میب اشد. پیشنهاد می شود که برای لذت بردن از این بازی، حداقل 3 گیگابایت رم، یک گیگابایت gpu و 2 گیگاهرتز پردازنده سیستمتان داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در طول بازی با لگ مواجه شوید. Ryuko - Legend of Shadow Hunter گرافیکی با کیفیت با جزئیات بسیار بالا به نمایش می گذارد که در کمتر بازی اندرویدی ای آن را تجربه کرده اید. این بازی بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Ryuko

✅ نام نرم افزارRyuko❤️ تعداد دانلود1486
⭐نسخه نرم افزار1.0.62🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل34 و 121 مگابایت

ویژگی های بازی Ryuko - Legend of Shadow Hunter :


- نبرد های اکشن مهیج

- گرافیک جذاب خیره کننده

- امکان تغییر دادن سلاح حین مبارزه

- حل شدن مشکل افتادن کاراکتر حین جاخالی

- سفر های سریع

- ارتقا دادن مهارت ها

- کشتن دشمنان به شکل پنهانی

تصاویری از محیط بازی Ryuko - Legend of Shadow Hunter :


دانلود Ryuko - Legend of Shadow Hunter برای اندروید  دانلود Ryuko - Legend of Shadow Hunter برای اندروید  دانلود Ryuko - Legend of Shadow Hunter برای اندروید  دانلود Ryuko - Legend of Shadow Hunter برای اندروید  دانلود Ryuko - Legend of Shadow Hunter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی