آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 4.8.5 Manor Matters مود | بازی مشکلات امارت برای اندروید

دانلود Manor Matters برای اندروید

Manor Matters به کستلوود خوش آمدید. امارتی قدیمی، پر از اسرار پنهان. چرا متروکه شده؟ چه چیزی در پشت پرده پنهان شده؟ آیا واقعا این امارت جن زده شده است؟ در تمام اتاق ها کاوش کنید. اشیاء عجیب را از سراسر جهان پیدا کنید و از اسرار مهیج پرده بردارید. کارل، همکار دوست داشتنی شما در این مسیر شما را همراهی می کند. آیا آماده وارد شدن به قلعه هستید؟ در برای شما باز گشته شده است. خوش آمدید! صحنه های خیره کننده را کاوش کنید تا اشیاء پنهان را بیابید و ستاره های بیشتری بدست آورید. از مهارت های کاراگاهی خود استفاده کنید. مودها و آیتم های مختلفی وجود دارد. امارت را بازسازی کنید تا داخل آن دوباره زیبا شود. به دنبال اشیاء باستانی بگردید.

اتاق ها را آزاد کنید تا سرنخ های بیشتری بدست آورید. وارد عمق داستان شوید. کاراکتر های مختلفی شما را همراهی خواهد کرد. Manor Matters بیش از 10 میلیون بازیکن دارد و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. رویداد های تازه ای به بازی اضافه شده است. اشیاء تزیینی مختلف را جمع آوری کنید. چالش های جدیدی پیش روی شما خواهد بود. سطوح مشکل را پشت سر بگذارید تا بتوانید جایزه بزرگ بازی را بدست آورید. حالت های جدیدی برای کاوش وجود دارد. Manor Matters بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Manor Matters

✅ نام نرم افزارManor Matters❤️ تعداد دانلود3000
⭐نسخه نرم افزار4.8.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل145 مگابایت

ویژگی های بازی Manor Matters


- پیدا کردن اشیاء پنهان

- یافتن اشیاء پنهان

- بازسازی امارت و تزیین کردن آن

- داستانی عمیق و سرگرم کننده

- مودهای مختلف برای بازی

- جذاب برای علاقه مندان بازی های کاراگاهی

- وجود رویداد های مختلف

تصاویری از محیط بازی Manor Matters :


دانلود Manor Matters برای اندروید  دانلود Manor Matters برای اندروید  دانلود Manor Matters برای اندروید  دانلود Manor Matters برای اندروید  دانلود Manor Matters برای اندروید


پسورد فایل :
کپی