آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4 Lophis Roguelike نصب بازی کارتی لوفیس برای اندروید

دانلود Lophis Roguelike برای اندروید

Lophis Roguelike مود تازه ای به به نام حالت بی پایان به بازی اضافه شده است. جوایز تازه ای را می توانید بدست آورید. این بازی سبک های مختلف را با یک دیگر ترکیب کرده است. دک منحصر به فردی از کارت ها را ایجاد نمایید. با موجودات عجیب غریب رو به رو شوید. آیتم های دارای قدرت بالا را کشف کنید. Lophis Roguelike عناصر مختلف بازی های محبوب و رایج را با یک دیگر ترکیب کرده است. پلیرها می توانند انتخاب های مختلفی انجام دهند. پلیرها باید با رویداد های حساسی رو به رو شوند. دشمنان را شکست دهید و ماجراجوییتان را کامل کنید. 6 نقش مختلف وجود دارد. کارت های منحصر به فردی را در طول بازی پیدا خواهید کرد. هر نقش دارای داستانی متفاوت می باشد.

4 داستان در بازی گنجانده شده است. نقشه ها و نگهبانان هر نقشه به شکل تصادفی تولید می شوند. پلیرها باید باس ها را شکست دهند تا یک سطح را کامل کنند. Lophis Roguelike مجموعه ای بزرگ از کارت های مختلف را در خود جای داده است. این بازی بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. Lophis Roguelike دارای گرافیکی دو بعدی و منحصر به فردی می باشد که با رابط کاربری ساده ای همراه شده است. Lophis Roguelike بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Lophis Roguelike


- دارای مود بی پایان

- وجود 6 شغل مختلف

- قسمت های مختلف برای بازی

- ساخت دکی از کارت ها

- مواجه شدن با رویداد های حساس

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- توضیح جدید برای کارت ها

تصاویری از محیط بازی Lophis Roguelike :


دانلود Lophis Roguelike برای اندروید  دانلود Lophis Roguelike برای اندروید  دانلود Lophis Roguelike برای اندروید  دانلود Lophis Roguelike برای اندروید  دانلود Lophis Roguelike برای اندروید


پسورد فایل :
کپی