آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 8.0 Outlander Fantasy Survival مود | نصب بازی بیگانه برای اندروید

دانلود Outlander Fantasy Survival برای اندروید

Outlander: Fantasy Survival یکی از جدیدترین بازی های اکشنی است که می توانید در سیستم اندرویدی خود تجربه کنید. پایگاهی امن بسازید و اسرار مختلف را جل کنید. با سلاح های مختلف دشمنانتان را شکست دهید و تمام تلاش خود را بکنید که زنده باقی بمانید. به پیشرویی نابغه در دنیای قرون وسطایی تبدیل شوید و غنائمی نایاب و منحصر به فرد بدست آورید. اچیومنت های مختلف را بدست آورید. به اورک ها با تفنگ شلیک کنید. گابلین ها را منفجر نمایید.

مزرعه هایتان را توسعه دهید تا شانس شما برای بقا بیشتر شود. در پایگاه خود، ساختمان های مختلفی بسازید تا نیاز های مختلفتان را برطرف نمایید. Outlander: Fantasy Survival گرافیکی سه بعدی و چشم گیر دارد. آیتم های مختلف را جمع آوری کنید تا اشیاء جدیدی بسازید. می توانید سلاح هایتان را اقتا دهید تا با دشمنان قوی تر رو به رو شوید. Outlander: Fantasy Survival گیم پلی نقش آفرینی و به یاد ماندنی ای دارد. توجه داشته باشید که این باز یهنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و انتظار می رود در نسخه های آتی، ویژگی های بیشتری به آن اضافه شود. از آنجایی که خشونت بازی بالاست، این بازی به افراد بالای 17 سال توصیه می شود. Outlander: Fantasy Survival بر روی اندروید 5 به بالا قابلا اجراست.

ویژگی های بازی Outlander: Fantasy Survival


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- گرافیکی فانتزی و دوست داشتنی

- ایجاد پایگاهی قدرتمند

- ساختن انواع آیتم ها

- ارتقا دادن سلاح ها

- توسعه دادن مزارع

- تبدیل شدن به پیشرو در زمینه جادو

تصاویری از محیط بازی Outlander: Fantasy Survival :


دانلود Outlander Fantasy Survival برای اندروید  دانلود Outlander Fantasy Survival برای اندروید  دانلود Outlander Fantasy Survival برای اندروید  دانلود Outlander Fantasy Survival برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی