آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Miss Bullet v1.0.5 مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید

دانلود بازی Miss Bullet مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید

بازی جدید و سرگرم کننده  Miss Bullet به شما این امکان را میدهد تا در چالش های تیراندازی جذاب و مهیج قرار بگیرید با زدن هدف های مشخص به مراحل بعدی صعود کنید، این بازی در ابتدا حریفان و محیط های بسیار ساده ای را مقابل شما قرار میدهد تا در نهایت به هدف های سخت برسید با تلاش های فراوان بتوانید چالش ها را به پایان برسانید. اگر شما هم از دوست داران بازی های تک تیراندازی هستید پیشنهاد میکنیم عنوان جذاب FPS Shooter game Miss Bullet را امتحان کنید تا با قرار گرفتن در مأموریت های خاص گیمی خارق العاده را به پایان برسانید، داستان بازی از این قرار است که یکسری ماموریت ها برایتان مشخص میشود که در آنها حملات تروریستی صورت میگیرد و به عنوان یک تک تیرانداز حرفه ای و کار بلد باید در موقعیت درست خود مستقر شوید به سرعت تمامی دشمنان را از پا در بیاورید، کار در عین حال ساده است و به سرعت میتوانید ماموریت ها را پشت سر بگذارید تا جایی که چالش ها و ماموریت ها رفته رفته سخت تر میشود و باید با تمرکز بیشتری به سمت هدف ها شلیک کنید. دانلود بازی Kill Shot Bravo و بازی کیل شات شلیک از دیگر بازی های مرتبط می باشند.


دانلود Miss Bullet

✅ نام نرم افزار Miss Bullet ❤️ تعداد دانلود 466
⭐نسخه نرم افزار 1.0.5 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 90 مگابایت

ویژگی های بازی FPS Shooter game: Miss Bullet‏


  • - گیم پلی عالی برای سرگرمی در زمان طولانی
  • - طراحی زیبا با کیفیت مناسب
  • - حضور در چالش های مختلف و رقابت با سایر کاربران
  • - رو به رو شدن با شخصیت های متفاوت
  • - دسترسی به سلاح های بسیار برای نابودسازی دشمنان
  • - استفاده از افکت های صوتی عالی برای افزایش هیجانات بازی
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Miss Bullet مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید

توضیحات بیشتر بازی Miss Bullet 


 تا چه اندازه میتوانید مهارت به خرج دهید؟ آیا با هدف گیری و شلیک درست میتوانید به موقع تمامی دشمنان را از بین ببرید؟ سوال های بسیاری میتواند وجود داشته باشد که برای پاسخ به آنها می بایست در مأموریت های بازی قرار بگیرید و مهارت های خودتان را نشان دهید، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که دشمنان نیز اسلحه های متنوع با خود دارند و به سمت شما شلیک خواهند کرد و در نهایت برنده کسی است که بهترین هدف‌گیری را داشته باشد! اسلحه های بسیاری در بازی وجود دارد که با پیشرفت بیشتر میتوانید سلاح خودتان را ارتفاع دهید، این موضوع کمک میکند تا برتری بیشتری در مقابله با حریفان داشته باشید. محیط های که در بازی وجود دارد به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده در عین حال صداگذاری جالبی روی گیم پیاده سازی شده تا از یک بازی اکشن و تیراندازی لذت ببرید. برای چالش ها و ماموریت های متنوع آماده شوید و تمامی تلاش خودتان را انجام دهید تا با اولین شلیک به ماموریت ها پایان دهید.

دانلود بازی Miss Bullet مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید  دانلود بازی Miss Bullet مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید  دانلود بازی Miss Bullet مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید  دانلود بازی Miss Bullet مود - نصب بازی خانم گلوله برای اندروید


پسورد فایل :
کپی