آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Magic Archer v0.518 مود | نصب بازی کماندار جادویی برای اندروید

دانلود بازی Magic Archer مود - نصب بازی کماندار جادویی برای اندروید

Magic Archer عنوان یک بازی جدید اکشن برای اندروید بوده که با محدودیت سنی 7+ عرضه شده است و شامل ویژگی های بسیار خوبی برای سرگرمی میباشد. بازی کماندار جادویی محصول استودیو kometa games بوده که بازی خودرا به صورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار داده است. نسخه مود شده بازی را با ویژگی های One Shot Kill, Speed میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی اندرویدی قرار است شمارا در داستان افسانه قرار دهد که در این بین باید با هیولا و دشمنان بسیاری رو به رو شوید که برای شکست دادن آنها نیاز به کمک و مهارت های جدید خواهید داشت که در طول مراحل میتوانید آنهارا جمع آوری و یا بدست آورید.


دانلود Magic Archer

✅ نام نرم افزارMagic Archer❤️ تعداد دانلود399
⭐نسخه نرم افزار0.518🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل164 مگابایت

ویژگی های بازی Magic Archer


  • کاوش در جهانی دیدنی و زرق و برق دار با سیاه چال های بسیار
  • امکان آزاد سازی مهارت و طلسم های جدید
  • یادگیری مهارت های جدید و ترکیب انها با دیگر قدرت ها
  • مبارزه با هیولا های بسیار و بزرگتر از شما
  • طراحی زیبا با صداگذاری عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Magic Archer مود - نصب بازی کماندار جادویی برای اندروید


بازی کماندار جادویی Magic Archer شامل هزاران مرحله و تله برای بازگشایی است که در این میان دشمنان بسیاری برای شکست دادن شما و قرار دادن مانع در مسیرتان دست بکار خواهند شد. برای عبور از دشمنان و هیولاهای عظیم الجثه نیاز به همراهی خواهید داشت که بازی یکسری المان کمکی برای شما درنظر گرفته است. بازی Magic Archer: Hero hunt for gold and glory‏ که به قهرمان طلا و شکار نیز معروف است شمارا در چالش های متنوعی قرار خواهد داد که برای پیروز شدن در آنها باید از سد دشمنان زیادی عبور کنید. برای شکست دادن شیاطین میتوانید قدرت و مهارت های خودرا ترکیب کنید که در چنین شرایطی یک قدرت جدید بدست خواهد آمد.

بازی Magic Archer‏ یک تیروکمان جادویی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید از جان خود در برابر خطرات موجود محافظت کنید. طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی را میتوان از دیگر ویژگی های این بازی اکشن دانست. لازم به ذکر است بدانید که گیم پلی این بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا بوده که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. بازی Magic Archer: Hero hunt for gold and glory‏ منابع بسیاری را برای جمع آوری در طول مراحل برایتان قرار میدهد که برخی از آنها توسط شیاطین محافظت میشوند که با شکست دادن دشمنان میتوانید به آنها دست پیدا کنید.

پسورد فایل :
کپی