آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Poppy Stickman Fighting v1.0.14 مود - نصب بازی مبارزه با پای استیکمن برای اندروید

دانلود بازی Poppy Stickman Fighting مود - نصب بازی مبارزه با پای استیکمن برای اندروید

Poppy Stickman Fighting عنوان یک بازی محبوب و جذاب برای اندروید بوده که توسط استودیو بازیسازی Zego Global Publishing طراحی و بصورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار داده شده است. از اصلی ترین ویژگی های بازی میتوان به گیم پلی آن اشاره داشت که شامل بخش های فان بسیاری بوده که در همان ابتدای بازی میتواند نظر شمارا جلب نماید. مجموعه بازی های استیکمن همیشه از سطح و گیم پلی خوبی برخوردار بوده اند که این بازی نیز از آنها مستثنی نبوده و ویژگی های خوبی را در اختیار دارد که در ادامه میتوانید آنهارا مشاهده کنید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی اندرویدی از گیم پلی اعتیادآوری برخوردار بوده اما محدودیت سنی ندارد.


دانلود Poppy Stickman Fighting

✅ نام نرم افزارPoppy Stickman Fighting❤️ تعداد دانلود4922
⭐نسخه نرم افزار1.0.14🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل57 مگابایت

دانلود بازی Poppy Stickman Fighting مود - نصب بازی مبارزه با پای استیکمن برای اندروید

توضیحات بازی Poppy Stickman Fighting 

اگر شما نیز از دوست داران بازی های استیکمن و اکشن هستید پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به بازی Poppy Stickman Fighting باما همراه باشید. نبرد های بسیاری برای شما در این بازی درنظر گرفته شده است که با حضور در آنها میتوانید برای ساعات طولانی سرگرم شوید. مراحلی که از لول های مختلفی برخوردار بوده و دشواری خوبی را به چالش ها منتقل خواهد نمود که این ویژگی میتواند دردسر های بسیاری را برای شما بهمراه داشته باشد. استفاده از قوانین مربوط به فیزیک واقع گرایانه سبب شده است تا جذابیت های بهتری را در این بازی تجربه کنید که لازم است بدانید سبک گیم پلی بازی به صورت هاردکور بوده که میتواند به نسبت بازی های دیگر جذابتر به نظر بیاید.

با کنترل شخصیت موجود در بازی Poppy Stickman Fighting میتوانید شیرین کاری های مختلفی را انجام دهید که در این زمینه با یادگیری دانش مربوط به نبرد میتوانید دشمنان خودرا شکست دهید و ویژگی هایی که در اختیار داشته اند را به تسخیر خود در اورید. این بازی به صورت مود شده در اختیار شما قرار گرفته است که با ویژگی های Unlimited Money/No ADS همراه بوده و شما کاربران عزیز میتوانید این بازی را با ترافیک نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی