آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی World War 2 Reborn v4.0 مود | نصب بازی جنگ جهانی دوم دوباره متولد شد برای اندروید

دانلود بازی World War 2 Reborn مود - نصب بازی جنگ جهانی دوم دوباره متولد شد برای اندروید

World War 2 Reborn عنوان یک بازی تیراندازی و شوترمانند برای اندروید بوده که از سبک و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. اگر تصاویر این بازی را مشاهده کنید متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد که قرار است برای روز های طولانی در این بازی حضور داشته باشید و سرگرم ان شوید. همانطور که از نام بازی مشخص است این بازی در جنگ جهانی دوم جریان دارد که باید در ماموریت های بسیاری که برایتان درنظر گرفته شده است حضور پیدا کنید و دشمنان بسیاری را از میان بردارید. شرکت سازنده بازی نام خودرا برای این بازی درنظر گرفته که لازم است بدانید این بازی در مارکت گوگل بیش از 100 هزار بار دانلود شده است و رده بندی سنی آن 18+ تعیین شده است.


دانلود World War 2 Reborn

✅ نام نرم افزارWorld War 2 Reborn❤️ تعداد دانلود1354
⭐نسخه نرم افزار4.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل135 مگابایت

ویژگی های بازی World War 2 Reborn


  • حضور در چالش و مکان های مختلف
  • طراحی زیبا و چشمنواز
  • استفاده از افکت های صوتی زیبا
  • دسترسی به سلاح های مختلف
  • امکان نابودسازی دشمنان از روش های مختلف
  • وجود دکمه های کاربردی برای مدیریت بازی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی World War 2 Reborn مود - نصب بازی جنگ جهانی دوم دوباره متولد شد برای اندروید


بازی اندروید World War 2 Reborn شامل مراحل بسیاری است که با حضور در آنها میتوانید برای روز های بسیاری سرگرم شوید. رویارویی با چالش های متنوع میتواند گیم پلی بازی را به اوج خودش برساند که در این زمینه قابلیت های خوبی برای سرگرمی شمادر نظر گرفته شده است. دستیابی به سلاح های مختلف نیز میتواند به شما این امکان را بدهد تا در برابر دشمنان مسلح امکان محافظت از خود را داشته باشید که در چنین شرایطی باید حواستان به بخش های دیگر بازی نیز باشد. برای پیروز شدن در این بازی باید استراتژی های مختلفی را امتحان کنید زیرا هوش مصنوعی آن میتواند مشکلات بسیاری در مقابل شما قرار دهد که برای عبور از آنها کار سختی در پیش خواهید داشت.

از دیگر ویژگی های این بازی اندرویدی میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت که بازی World War 2 Reborn از یک طراحی اچ دی برخوردار بوده که با صداگذاری عالی آن میتوانید هیجان خوبی را لمس کنید. حضور تانک و ماشین آلات دیگر به بازی جذابیت خوبی بخشیده است که این امکان را دارید تا با سایر اعضای گروه خود به سراغ دشمنان بروید. بازی اندروید World War 2 Reborn دست آورد های نظامی بسیاری را در طول مراحل دارا است که باید به آنها دست پیدا کنید. همچنین ناگفته نماند که بازی با محدودیت سنی 18+ عرضه شده است که پیشنهاد میشود این مورد را حتما مدنظر داشته باشید.

پسورد فایل :
کپی