آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Idle Fortress Tower Defense v2.4.5 مود - نصب بازی دفاع از برج برای اندروید
دانلود بازی Idle Fortress Tower Defense مود - نصب بازی دفاع از برج برای اندروید

Idle Fortress Tower Defense عنوان یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژیک بوده که توسط استودیو بازیسازی DD Game‏ طراحی و عرضه شده است. لازم است بدانید این بازی بدلیل سبک و گیم پلی با کیفیتی که در اختیار دارد در گوگل پلی با قیمت های مختلفی در حال فروش است که شما کاربران سایت میتوانید نسخه مود شده این بازی با ویژگی Unlimited Money را دریافت کنید. لازم به ذکر است دانلود این بازی برای شما نیم بهاء و بدون محدودیت خواهد بود. اگر قصد دارید به یک بازی برج دفاعی عالی و کاملا سرگرم کننده دسترسی داشته باشید پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات باما همراه باشید.


دانلود Idle Fortress Tower Defense

✅ نام نرم افزارIdle Fortress Tower Defense❤️ تعداد دانلود1900
⭐نسخه نرم افزار2.4.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل58 مگابایت

ویژگی های بازی Idle Fortress Tower Defense


  • دسترسی به کارت های بسیار
  • امکان ارتقاء نیروهای تحت امر خود
  • کاوش سرزمین های جدید و کسب تجربه های متفاوت
  • دسترسی به آپدیت های هفتگی
  • شبیه سازی هیولاهای مقاومت در برج دفاعی
  • گیم پلی عالی و کاملا سرگرم کننده
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Idle Fortress Tower Defense مود - نصب بازی دفاع از برج برای اندروید


Idle Fortress Tower Defense یک بازی وسیع و کاملا دوست داشتنی بوده که در این بازی میتوانید به یک ژنرال بزرگ تبدیل شوید. هدف شما در این بازی محافظت از برج دفاعی بوده که نیروهای بسیاری قصد خراب کردن آنرا دارند. با خراب شدن این برج دفاعی ورود نیروهای دشمن و هیولاهای تاریکی به سرزمین شما امکان پذیر خواهد شد. در این زمینه باید پایگاه خودرا ارتقاء دهید و نیروهای جدیدی را به استخدام خود در اورید. با افزایش دادن نیروهای خود میتوانید بدنبال دشمنانی باشید که قصد دارند شما و سرزمینی که در آن زندگی میکنید را از میان بردارند. با انجام هر مرحله از بازی Idle Fortress Tower Defense تجربه های بیشتری میتوانید کسب کنید که این مورد در تمام مراحل بازی پایدار و ثابت خواهد بود.

بازی Idle Fortress Tower Defense از گیم پلی خوبی برخوردار است که میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم کند. طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی با کیفیت همراه کند که اگر از دوست داران بازی های برج دفاعی و استراتژیک هستید پیشنهاد میشود بازی اندروید Idle Fortress Tower Defense را از دست ندهید که نسخه مود شده بازی برای شما عزیزان قرار گرفته است که میتوانید آنرا در ادامه دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی