آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی City Legends 1.0.27 مود | نصب بازی افسانه های شهر برای اندروید

دانلود City Legends برای اندروید

City Legends: The Curse پازل های مختلف را حل کنید تا به مراحل سخت تر پیشوری کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های اشیاء پنهان می باشد. هدف شما پیدا کردن این اشیاء برای تبدیل شدن به یک قهرمان است. شما نویسنده معروف ژانر وحشت هستید و تمام چیز های عجیب و غریب و وحشتناک برایتان آشنا می باشد. برای الهام گرفتن نوشتن کتاب، به دنبال اطلاعات روححی شرور از افسانه ها می روید. از کجا می توانستید بدانید که هنگام دیدن یک فیلم در مورد سایه سرخ، خود روح به دنبال خون شما خواهد آمد؟ و از آن بدتر این که شما آخرین قربانی او نخواهید بود. تنها راهی که می توانید با آن خودتان را نجات دهید، کسب اطلاعات در مورد انجمن جادوگران است.

چگونه اعضا به سایه متصل هستند؟ خود را آمده کنید تا پازل های چالش بر انگیز این بازی را حل نمایید. بعد از تمام کردن داستان، قسمتی اضافه انتظار شما را می کشد. اشیاء پنهان را پیدا کنید تا از جزئیات جذاب این داستان اسرار آمیز با خبر شوید. مهارت هایتان را با بدست آوردن اچیومنت بدست آورید. می توانید مینی گیم هایی که دوست دارید را از اول بازی کنید. هر بار که بر چیز وحشتناکی غلبه می کنید، قدرت بیشتری بدست خمی آورید. به دنبال روح ها بروید و در نهایت به قرهمان این بازی تبدیل شوید. City Legends: The Curse بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود City Legends

✅ نام نرم افزارCity Legends❤️ تعداد دانلود128
⭐نسخه نرم افزار1.0.27🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل960 مگابایت

ویژگی های بازی City Legends: The Curse


- جمع آوری اشیاء پنهان

- داستانی اسرار آمیز

- دارای والپیپر های اختصاصی

- موسیقی متناسب با جو بازی

- شکست دادن انجمن جادوگران

- دارای راهنمای استراتژی

- پرده برداشتن از اسرار بازی

تصاویری از محیط بازی City Legends: The Curse :


دانلود City Legends برای اندروید  دانلود City Legends برای اندروید  دانلود City Legends برای اندروید  دانلود City Legends برای اندروید  دانلود City Legends برای اندروید


پسورد فایل :
کپی