آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار رسم فرکتال برای اندروید Spiro. Little Big Tools 1.0

دانلود Spiro برای اندروید

Spiro. Little Big Tools برنامه ای فوق العاده می باشد که توسط Ninvus توسعه داده شده است. شما می توانید الگوهای مختلفی از جمله فرکتال ها، مندلس ها و هر چیز دیگر را به سادگی توسط این برنامه رسم کنید. هنر درونی خود را بیابید و آن را با جهانیان به اشتراک بگذارید. با استفاده از ابزار اصلی این برنامه ساختن فرکتال ها به سادگی صورت می پذیرد. از ابزار تقارن این برنامه کمک بگیرید تا مندلس های مختلفی را طراحی کنید.

Spiro. Little Big Tools پس از انجام طراحی به شکل کامل، امکان اشتراک گذاری تصاویر خلق شده با دیگر افراد در انواع رسانه های اجتماعی وجود دارد. با ترکیب ابزارهای مختلف برنامه و رنگ آمیزی ها می توانید آثاری منحصر به فرد را برای خود ایجاد کنید. Spiro. Little Big Tools دارای امتیاز بالای 4.7 از 5 بوده و هنوز در نسخه های ابتدایی قرار دارد. با استفاده از این نرم افزار ساخت اشکال بسیار پیچیده به سادگی صورت می پذیرد. شما با با طراحی شکلی ساده شروع خواهید کرد و سپس با تکرار آن الگو های بسیار پیچیده ایجاد می کنید. در نسخه بعدی این برنامه، به شکل رسمی آموزش های ویدیویی نیز برای ساخت اینگونه اشکال ارائه می گردد. Spiro. Little Big Tools بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Spiro. Little Big Tools :


- ایجاد و طراحی فرکتال ها

- امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری ساده و آسان

- ابزار مناسب برای  ساخت مندلس ها

- افزوده شدن ویژگی های جدید در نسخه های آتی

- ابزار مختلف برای تکرار و ایجاد تقارن

- امکان اشتراک گذاری آثار با دیگر افراد

- بسیار کم حجم و سبک


تصاویری از محیط نرم افزار Spiro. Little Big Tools :


دانلود Spiro برای اندروید  دانلود Spiro برای اندروید  دانلود Spiro برای اندروید  دانلود Spiro برای اندروید  دانلود Spiro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی