آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار 2.3.1 Fraksl طراحی اشکال فرکتال در اندروید

دانلود Fraksl برای اندروید

Fraksl با این اپلیکیشن می توانید فرکتال هایی محسور کننده را پدید آورید. در فضای فرکسل به کاوش بپردازید، از touch gesture پشتیبانی می شود. فیلتر ها و آیینه های مختلفی برای ایجاد افکت های منحصر به فرد وجود دارد. از دوربین گوشی خود برای تعامل با فرکتال ها استفاده نمایید. امکان اشتراک گذاری فرکتال ها با دیگر افراد وجود دارد. از الگوهای متحرک فیلم بگیرید و از آن برای مصارف مختلف استفاده نمایید.

امکان ذخیره سازی فرکتال هایتان برای استفاده های بعدی وجود دارد. از آثار هنری این برنامه می توان برای مصارف شخصی نیز استفاده کرد. در Fraksl چندین فرکتال کلی در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید به آن ها افکت های مورد نظر خود را اضافه نمایید و ظاهر آن ها را تغییر دهید. تنوع این اشکال بسیار بالا بوده و می توانید مجموعه ای بزرگ از فرکتال ها را داشته باشید. کیفیت ضبط کننده فیلم درون برنامه ای در نسخه فعلی برنامه بالا رفته و دکمه ضبط از میکروفون نیز اضافه شده است. در اندروید 7، این اپلیکیشن در اشتراک گذاری با مشکل رو به رو می شد که اکنون چنین مشکلی نیز برطرف شده است. Fraksl بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Fraksl :


- ایجاد تعداد نامحدودی از ترکیب ها

- افکت های مختلف آیینه ای و ...

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- فیلم برداری از الگو های به وجود آمده

- دارای بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان

- کیفیت بالای فیلم های گرفته شده

- اشتراک گذاری فرکتال ها با دیگر افراد

- ذخیره فرکتال ها برای استفاده های آتی


تصاویری از محیط نرم افزار Fraksl :


دانلود Fraksl برای اندروید  دانلود Fraksl برای اندروید  دانلود Fraksl برای اندروید  دانلود Fraksl برای اندروید  دانلود Fraksl برای اندروید


پسورد فایل :
کپی