آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Frex 1.2.2 طراحی فراکتال ها برای اندروید

دانلود Frex برای اندروید

دانلود Frex اندروید


Frex نرم افزاری بی نظیر و مدرن قابل استفاده در انواع اسمارتفون ها و تبلت ها می باشد که با آن می توانید تصاویر فرکتال فوق العاده ای ایجاد کنید. بهتر است برای ایجاد فرکتال ها، از سیستم های جدید استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است با مقداری کندی مواجه شوید. بین گونه های مختلف فرکتال ها انتخاب کنید و سپس از جزئیات حیرت انگیز آن ها لذت ببرید. شما می توانید رنگ های آن ها را با گزینه های مختلفی که در اختیارتان قرار می دهد تغییر دهید تا بیشتر جزئیات آن ها را مشاهده کنید. پس از آن که فرکتال دلخواه خود را ایجاد کردید می توانید از آن اسکرین شات بگیرید و از آن به عنوان عکس والپیپر س زمینه گوشی خود استفاده کنید.

در Frex می توانید با گزینه random، از رنگ های تصادفی استفاده کنید. از قابلیت هایی همچون تکرار رنگ ها، زوم کردن و ... نیز پشتیبانی می شود. کیفیت عکس های تولید شده بسیار بالا بوده و قادر به مشاهده انواع جزئیات مختلف خواهید بود. مجموعه نسبتا گسترده ای از معروف ترین فرکتال ها پشتیبانی می شود که بسیار چشم نواز می باشد. Frex بر روی اندروید 2.3.3 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Frex


- بسیار ساده و به دور از پیچیدگی

- تغییر دادن رنگ فرکتال ها

- امکان زوم کردن بر روی فرکتال ها

- پشتیبانی از فرکتال های مختلف

- تنظیم کردن گرادیان رنگ

- دارای فرکتال های نمونه برای تازه کاران

- ترجمه شده به زبان های مختلف


تصاویری از محیط نرم افزار Frex :


دانلود Frex برای اندروید  دانلود Frex برای اندروید  دانلود Frex برای اندروید  دانلود Frex برای اندروید  دانلود Frex برای اندروید


پسورد فایل :
کپی